Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du siterte meg. Altså nedprioritert? Hvor mye tid har du med ei som ikke har barn? For eksempel sønnen min sovner kl 18 hver kveld og sover natta igjennom. 

Jeg har mulighet til å gi en mann 100% prioritet fra da til neste morgen. 7 dager i uka! For å sette det på spissen. 

Ja, man kan være mer spontan og bare reise bort hvis man vil. Men hvis noen vil ta meg med på helgetur har jeg da ingen problemer med å være med på det. 

Men ja ser også poenget ditt

Anonymkode: fbe57...ffe

:) Sønnen min sovner også rundt 18 hver dag, og resten av kvelden er tid jeg kan dedisere til en evt kjæreste. Jeg har fått erfare at det er gruelig kjedelig å ha denne tida på kvelden alene, så jeg prøver få så mye besøk av venner som jeg kan inntil en evt kjæreste skulle dukke opp..

Skrevet

Single mødre har jeg ingen problem med å date:)

Skrevet
6 minutter siden, Supersnusken skrev:

:) Sønnen min sovner også rundt 18 hver dag, og resten av kvelden er tid jeg kan dedisere til en evt kjæreste. Jeg har fått erfare at det er gruelig kjedelig å ha denne tida på kvelden alene, så jeg prøver få så mye besøk av venner som jeg kan inntil en evt kjæreste skulle dukke opp..

:kline:

Skrevet
22 minutter siden, Supersnusken skrev:

Helt enig! Skikkelig kjedelig....

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! Skikkelig kjedelig....

Så hva skal man bedrive tida med en lørdagskveld da? Det er riktig nok håndballkamp på tv, men det blir jo ikke det samme som å sosialisere🙄

Skrevet
1 time siden, Supersnusken skrev:

Så hva skal man bedrive tida med en lørdagskveld da? Det er riktig nok håndballkamp på tv, men det blir jo ikke det samme som å sosialisere🙄

Her går det i Netflix til krampa tar meg....

Skrevet

Totalt uaktuelt for min del. Jeg liker ikke unger, og ønsker ikke å være sammen med noen som er bundet av større prioriteringer enn seg selv og meg.

Anonymkode: 45165...73d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...