LunchBox Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 (endret) Hva syntes gutter/Menn Om single mødre med barn!!!! Not hot? Eller er ikke det noe nøye! Går det ann at dere oppriktig kunne brydd dere om barnet som ikke var deres, om dere traff en alene mamma dere ble glad i? Endret 15. november 2008 av LunchBox
Gjest 23 Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 For meg er det et strengt nei til barn. Mye pga problemene barn fører med seg i et samliv, men også fordi jeg ikke liker at kjæresten min har barn med andre enn meg. Jeg vil kun ta på meg foreldreansvaret for mine egne barn, når den tid kommer, men jeg vet at andre gutter på min alder ikke har noe imot det.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Det handler vel mye om alder. At folk i tjueårene foretrekker å treffe noen uten barn, både kvinner og menn, det forstår jeg. Dersom man derimot er godt oppi 30-årene, regner vel de fleste med at sannsynligheten for at jevnaldrende av samme kjønn har barn, er stor. Jeg tror de fleste single på 35+, eller på 30+ for den saks skyld, er innstilt på at de vil kunne komme til å få "full pakke". Bortsett fra en del menn på 40 som søker 26-åringer, da.
Gjest Gjest_mann84_* Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 For meg ville det ikke vært noe problem å treffe en alenemor. Kanskje en uvant situasjon fra begynnelsen av, og selvfølgelig kunne man helst tenke seg en som ikke var mor, men blir man forelska i denne personen, ville jeg absolutt ikke sett på det som noe problem og blitt reserve-pappa;)
Confidence Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Hva syntes gutter/Menn Om single mødre med barn!!!! Not hot? Eller er ikke det noe nøye! Går det ann at dere oppriktig kunne brydd dere om barnet som ikke var deres, om dere traff en alene mamma dere ble glad i? Verken Hot eller Not Med det mener jeg at om hun har barn eller ikke, ikke ville vært avgjørende for om jeg hadde blitt interessert i henne Mao : Ikke så nøye ! 1
Gjest Gutt27 Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 For meg er barn fra før av omtrent grunn nummer 1 til å holde seg unna.. Jeg har ikke lyst på barn, så da ville det ikke være spesielt lurt å prøve å få i gang noe hvor man får barn "med på kjøpet"..
Gjest hei, ja. Skrevet 15. november 2008 #7 Skrevet 15. november 2008 Hva syntes gutter/Menn Om single mødre med barn!!!! Not hot? Eller er ikke det noe nøye! Går det ann at dere oppriktig kunne brydd dere om barnet som ikke var deres, om dere traff en alene mamma dere ble glad i? Nei. Vil ha egne barn. Ikke noe Jerry McGuire her, nei. Kunne hatt deg som brukogkast pulevenn, da.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 Det handler vel mye om alder. At folk i tjueårene foretrekker å treffe noen uten barn, både kvinner og menn, det forstår jeg. Dersom man derimot er godt oppi 30-årene, regner vel de fleste med at sannsynligheten for at jevnaldrende av samme kjønn har barn, er stor. Jeg tror de fleste single på 35+, eller på 30+ for den saks skyld, er innstilt på at de vil kunne komme til å få "full pakke". Bortsett fra en del menn på 40 som søker 26-åringer, da. Ehh. Nei. Bare et søk på Match.no viser at de aller fleste kvinner fra 30-35 ikke vil ha en mann med barn fra før. Tviler sterkt på at situasjonen for menn er veldig annerledes.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 Da jeg møtte han jeg er gift med nå, så var jeg alenemor med tre relativt små barn. Han satte aldri spm tegn ved dette, og nevner jeg noe om det nå, sier han bare crazy about you :rødme: Det som var viktig for ham, var at jeg ikke hadde barn med tre forskjellige fedre. Ville nok ha skremt han bort da ja
Gjest Stjernedryss Skrevet 15. november 2008 #10 Skrevet 15. november 2008 For meg ville det ikke vært noe problem å treffe en alenemor. Kanskje en uvant situasjon fra begynnelsen av, og selvfølgelig kunne man helst tenke seg en som ikke var mor, men blir man forelska i denne personen, ville jeg absolutt ikke sett på det som noe problem og blitt reserve-pappa;) Sånn ser jeg på det når det gjelder gutter også. Det idéelle er å finne en uten barn, men blir jeg forelsket, så spiller ikke barn så stor rolle.
Gjest Lommerusk Skrevet 15. november 2008 #11 Skrevet 15. november 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #12 Skrevet 15. november 2008 Hva syntes gutter/Menn Om single mødre med barn!!!! Not hot? Eller er ikke det noe nøye! Går det ann at dere oppriktig kunne brydd dere om barnet som ikke var deres, om dere traff en alene mamma dere ble glad i? Jada, det er bare positivt synes jeg. Bryr meg om barn uansett, så det går seg vel til det og, ja.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #13 Skrevet 15. november 2008 Sånn ser jeg på det når det gjelder gutter også. Det idéelle er å finne en uten barn, men blir jeg forelsket, så spiller ikke barn så stor rolle. For meg er det mer omvendt; det ideelle var om han har barn, slik at man kan vite om han er egnet som far. Veldig mange menn er ikke det, og jeg vil ikke at mitt barn skal brukes som prøveklut for å finne ut det.
mann23 Skrevet 16. november 2008 #14 Skrevet 16. november 2008 For meg er det rimelig uaktuelt å drive på med en alenemor. Det er av den enkle grunn at man må ta hensyn til to personer når man skal planlegge sosiale aktiviteter
Gjest Gjest_Mor_* Skrevet 17. november 2008 #17 Skrevet 17. november 2008 Det var jeg som skrev innlegge! Vil bare medele til enkelte som skriver på innlegget her at om jeg skulle funne meg en alrigth fyr. ville det ikke vært han som hadde satt kriterie... hehe! hallo liksom! Å for de her inne som tror de kunne funne seg en alenemor å sette kreterie for henne er regel rett desverre bare dum! Det hadde blitt slik! Tar du meg tar du barnet mitt og har like mye kjærlighet for han/henne! or else! Get lost!!!!!!! har en nydelig sønn å er ung så ingen bekymring! Men takk for svar, selv om noen var unyttige å arrogante
Gjest Gjest_Tone_* Skrevet 17. november 2008 #18 Skrevet 17. november 2008 Ehh. Nei. Bare et søk på Match.no viser at de aller fleste kvinner fra 30-35 ikke vil ha en mann med barn fra før. Tviler sterkt på at situasjonen for menn er veldig annerledes. Nuvel. Jeg ønsker helst en mann som har barn selv, og dermed har større forståelse for at barna kommer først og før alt annet. For det gjør de faktisk. Det er derimot litt turnoff med de som starter introen sin med å fortelle om barnebarna. De er jeg ikke såååå interessert i, liksom...
Bergensgutt Skrevet 18. november 2008 #19 Skrevet 18. november 2008 "Hot, or not" syns jeg ikke er rette ordet, men jeg skjønner hva du mener. Hos meg er det den nagende tvilen om jeg vil kunne elske et barn som ikke er mitt like høyt som om det var mitt eget. Det er vanskelig - om ikke umulig - å vite før man har vært i situasjonen. Jeg sier til meg selv at enn så lenge jeg ikke er 100% overbevist at jeg kan klare det, så blir det feil/galt å forsøke et slikt forhold. Jeg kjenner jeg ikke er klar pr. idag og er alt annet enn stolt av det. Intet barn fortjener å bli forsømt på noe som helst vis. Det fins to jenter i mitt liv som jeg har vært/er forelsket i, og som idag er mødre til små barn. Hun ene er alenemor. Hun andre er etter eget utsagn ikke lykkelig i forholdet, og er i all hovedsak sammen med barnefaren grunnet barnet. Jeg kjenner begge jentene godt, og mener bestemt jeg kunne hatt det fantastisk flott med dem begge. Så var det den tvilen, da... Helsike altså! Man må jo være ærlig mot seg selv og andre.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #20 Skrevet 18. november 2008 Jeg er kvinne, men svarer likevel. Det går jo begge veier. Dersom jeg finner en fra byen min, kan han gjerne ha barn fra før. Problemet er om han jeg forelsker meg i bor langt unna, og har barn, for det er ikke aktuelt for meg å flytte barnet mitt bort fra faren sin + resten av familien. Forstår godt tankegangen til de som "bare" vil ha egne barn! Jeg tenkte slik selv før jeg fikk barn. Men nå vet jeg at jeg kan bli oppriktig glad i et barn jeg tilbringer mye tid med. Hjelper også om barnets utseende og væremåte minner meg om faren. Stort pluss om han og barnets mor har et ryddig og respektfullt forhold seg imellom! Har vært på date med en som ikke ønsket å bli bedre kjent fordi jeg er alenemor, men det må jeg da bare respektere. Jeg vet å verdsette menn som er ærlig. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå