amyrlinn Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 nyfødte har jo som kjent ikke gjengrodd oppe på hode (er litt trøtt så kommer ikke på hva det heter plutselig ) veldig dårlig og forklare og å ordlegge meg når det er midt på natten dessverre hehe. bare lurte på når det grodde helt igjen på deres barn? min sønn er nesten tre og det er ikke gjengrodd enda, så lurte på om dette er venlig jeg:) :klø:
Nasseline Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Jeg har en sønn på tre år og en datter på 4 mnd. Men jeg er da ganske sikker på at det hadde grodd igjen på toppen av hodet til treåringen da han var 1 år... Jeg husker ikke helt heller. Det er utrolig hvor fort man glemmer. Men jenta på 4 mnd har fortsatt dette "hullet" men det er bare litt igjen nå.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Det var nytt for meg! Har alle nyfødte hull i hodet, der man ser inn i hjernen, blod og scener?! Hvordan holdes det åpne såret bakteriefritt i så mange år?!!
Mamma1 Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 (endret) Det står på babyverden at fontanellen normalt gror igjen ved 1,5 års alder. Endret 15. november 2008 av Mamma1
amyrlinn Skrevet 15. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2008 er ikke stor nå da, men er fortsatt litt igjen. får ringe legen på mandag tusen takk for svar=)
rangi Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 Min sønn er 14 mnd, og har fremdeles litt igjen av hullet i hodet. Hør med legen du, for sikkerhets skyld.
amyrlinn Skrevet 15. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2008 jepp lurt å være på den sikre siden:)
Helen Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Gjest antigartner Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 Det var nytt for meg! Har alle nyfødte hull i hodet, der man ser inn i hjernen, blod og scener?! Hvordan holdes det åpne såret bakteriefritt i så mange år?!! Det er ikke et åpent sår, da Hodeskallen er ikke ferdig "sammengrodd" på nyfødte, men det er hud (og hår) utenpå. Ingen grunn til bekymring for bakterier m.ao.
amyrlinn Skrevet 15. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. november 2008 Det er ikke et åpent sår, da Hodeskallen er ikke ferdig "sammengrodd" på nyfødte, men det er hud (og hår) utenpå. Ingen grunn til bekymring for bakterier m.ao. hehe takk! var ikke helt god på ordleggingen min der nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå