Gjest lurer? Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Hei Skrev svar på tissejenta sitt innlegg men kan like godt starte en ny;) Jeg kan begynne med at jeg er en gutt på 22 fra oslo, jeg begynte å tisse i buksa ganske tidlig... var på vei hjem fra skolen da jeg plutselig måtte så veldig på do:P jeg visste at jeg var alene hjemme og tenkte jeg skulle "bare gjøre det..." Helt siden den gang har jeg gjort dette veldig ofte, når jeg går ut av taxi'n etter en bytur... når jeg er på vei hjem fra butikken hehe... tisser på meg rett som det er, og gjerne ute.... men en ting jeg har funnet ut: det er veldig vanskelig å finne jenter med samme instilling til å tisse på seg, jeg har spurt noen av mine tidligere kjærester, men har alltid endt opp i en veldig flau situasjon...(ingen har likt det...) dette har fått meg til å aldri ta det opp med noen... er singel nå og håper jo på og finne en jente som er like glad i å tisse på seg som meg, men tviler det var veldig deilig å lese at det faktisk finnes jenter der ute som liker å tisse på seg da hehe... må vel bare treffe "gullfuglen" man kan ikke annet en å prøve videre Steffen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå