tommygutten Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Jeg lengter utrolig etter å få slikke ei fin jente mellom lårene. Jeg vet ikke hva som kan være deiligere enn det. Dette har vært en drøm siden ganske lenge og jeg lengter meg syk etter å få oppleve det.
Gjest Adonis Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Men kjærligheten har du ikke mye til overs for?
Rimmern Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Er problemet at du ikke har noen å ha sex med, eller at du ikke får slikke henne? Det første er nok bare et spørsmål om tid, i såfall.
FoxyFish Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Jeg lengter utrolig etter å få slikke ei fin jente mellom lårene. Jeg vet ikke hva som kan være deiligere enn det. Dette har vært en drøm siden ganske lenge og jeg lengter meg syk etter å få oppleve det. Ok.
Gjest pasta Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 tro meg, det er ikke noe å trakte etter. Jeg gikk gjennom hele puberteten og lengta, men så ble det sex, så ble jeg gift, så ble det unger. Og det kvinnekjønnet ser akkurat likedan ut. ikke er det noe smak, ikke ligger det rolig, klamt og fuktig, nesten som dagen derpå i syden. takke meg til en god bok.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Forstår ikke hva som er så deilig med å stikke ansiktet inn i slaskete, ekle kjønnslepper og klam kjønnslukt (svært få kjønn som er helt luktfrie).
Tenshi Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 Lurer også på om du ikke har noen å ha sex med. Siden du skriver det på den måten. Hvor gammel er du?
Gjest Alf Skrevet 27. november 2008 #8 Skrevet 27. november 2008 ligg unna. uhygienisk og ekkelt med fitteslikk. kona vil heller ikke suge så jeg ser ikke poenget med å slafse rundt.
Tenshi Skrevet 27. november 2008 #9 Skrevet 27. november 2008 ligg unna. uhygienisk og ekkelt med fitteslikk. kona vil heller ikke suge så jeg ser ikke poenget med å slafse rundt. Det høres veldig kjedelig ut. Uhygenisk og ekkelt? Kommer vel ann på hvordan hygene hver enkelt har. Har dere dårlig hygene skjønner jeg at dere ikke orker. Men det er det ikke alle som har
Gjest Elfrida Skrevet 27. november 2008 #10 Skrevet 27. november 2008 (svært få kjønn som er helt luktfrie). Hjelpes, det hadde blitt kjedelig. Frisk kjønnslukt er deilig!
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #11 Skrevet 27. november 2008 Er forferdelig flaut med gutter som ikke er flinke med tunga. :/
Tenshi Skrevet 28. november 2008 #12 Skrevet 28. november 2008 Er forferdelig flaut med gutter som ikke er flinke med tunga. :/ Eg blir flau om gutten ikkje vet ka han styra med. Blir bare liggendes der å tenke:"What?"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå