Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 http://kotaku.com/5081159/lbp-levels-getti...ut-of-existence Fy faen, for noen idioter Sony-folka er. LittleBigPlanet, markedsført som det første brukerdrevne spillet der kreativiteten får slippe løs og du kan dele arbeidet ditt med hele verden, har blitt et helvete av moderasjon. Sony sletter absolutt alt som har noen som helst likhet eller sammenheng med copyrightet material. Brett basert på Mario eller Sonic, greit nok, Sony vil nok ikke ha den slags på serverne sine, men de går så langt som til å slette brett fordi de er formet som en PS3 eller har en navnelikhet med en tilfeldig film fra 2003. Men det er ikke det verste. Problemet er ikke at de fjerner brettene fra serverne sine. Problemet er at de sletter dem totalt fra PS3-en din. Alt arbeidet ditt, rett i dass fordi du glemte å sjekke om det fancy navnet du ga brettet ditt hadde en likhet med en eller annen ukjent tv-serie fra 50-tallet. Du trenger ikke en gang å ha lagt dem ut på nettet: De går inn i PS3-en og sletter dem, uten forvarsel, selv om du bare har dem til eget bruk! Sony har gjort meg irritert mange, mange ganger før, men nå går det for langt. Finnes det i det hele tatt en eneste ting Sony gjør riktig?
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Bah! Nå ble jeg dritskuffa her egentlig, har sett mange KULE brett som folk har laget, som minner om gamle spill, feks super mario og pacman og slikt, ALT er borte!! Jeg som kjøpte det teite spillet bare for å ha den friheten de vifta så mye med, typisk sony crap >;(
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Det er ikke dumt å sette seg ordentlig inn i en sak før man slår på flammekasteren. Sony har gjort enormt mange tabber i denne saken, men én ting de definitivt IKKE gjør er å slette brett fra spillernes harddisker. Brettet blir utilgjengelig for andre på serverne, men du kan selv spille og redigere dem offline uten problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå