Gå til innhold

Forelsket i bestevenn?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Usikker_*
Skrevet

Tror jeg er forelsket i min bestevenn gjennom 3-4 år. Vet ikke om jeg skal si noe eller om jeg bare bør prøve å la det passere? Om han ikke føler det samme kan jeg jo ødelegge alt.

Er ganske sikker på at han likte meg før (ca 5 år siden, før vi ble såpass gode venner vel å merke), og han har mange ganger sagt at han synes jeg er så pen, osv.

Jeg tenker på han hele tiden.. Men han er absolutt ikke en slik type person jeg pleier å like, spesielt utseendemssig. Alle disse følelsene kan også være et resultat av at jeg føler meg ensom, og ønsker en kjæreste.. Og da vil jeg ikke sette vårt vennskap på spill om disse følelsene ikke skulle være ekte. Har prøvd å la dem passere, men det har gått flere måneder nå. Og jeg lurer på om han faktisk liker meg også, vi er masse sammen, han sier jeg er pen, og vi sier at vi savner hverandre og er glad i hverandre.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det dummeste jeg noensinne gjorde var å fortelle bestekompisen min at jeg var forelsket i ham:P Og det verste en tidligere kompis gjorde var å fortelle meg at han likte meg. Forøvrig ble han sammen med en annen da de gikk opp for meg hvor flott han egentlig var!:P Uflaks! Det er ikke alltid slik at gode venner = gode kjærester, men nå kan jeg bare snakke for min egen del:P

Du må nesten bare finne dette ut på egen hånd, kanskje se hvordan han er mot deg. Risky er det å bruse ut med følelsene sine til en bestevenn, så du må nesten bare se det an på han, spør du meg:) Lykke til iallefall!

Skrevet

Tenk hvis dette er "the one"? Hvis du skal dele resten av livet med en personen, skader det ikke at han også er din beste venn :)

Tror ikke jeg ville bust ut med det sånn i en setning. Heller hintet litt, sett etter tegn, hintet litt mer. Lag pizza, ha en flaske vin eller to til maten (dropp gjerne stearinlysene, det blir gjerne for opplagt). Sleng på en film og sett dere i sofaen. Er det kaldt - del et teppe :)

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Takk for tips.

Jeg får vel bare vente å se hva som skjer. Jeg føler det er litt flørting mellom oss, så jeg får bare vente å se. Kanskje han ikke mener det på samme måte.

Klarer heller ikke å bestemme meg for om dette er noe jeg virkelig vil, eller om disse følelsene er uekte. Er redd for at jeg bare savner en kjæreste, og lurer meg selv til å tro at jeg er forelsket i ham.

Skrevet

Jeg og min bestevenn gjennom ca 4-5 år er nå forlovet, og har det så bra som bare det;)

Gjest Gjest_Nusse_*
Skrevet

En venninne av meg ble sammen med sin beste venn gjennom mange år...de er nå samboere og venter sitt første barn sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...