Gå til innhold

Dersom du måtte velge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem hadde du tatt med deg hjem fra en fuktig bytur?

En stygg liten tjukkas med stor pikk, eller en høy og mørk kjekkas med liten pikk?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

En stygg liten tjukkas med stor pikk, eller en høy og mørk kjekkas med liten pikk?

Hvordan skal man vite på forhånd hvor stor pikk en mann har? Dra ned trusa på dem før man bestemmer seg?

Skrevet
Hvordan skal man vite på forhånd hvor stor pikk en mann har? Dra ned trusa på dem før man bestemmer seg?

Hypotetisk spm! Av en eller annen grunn bare vet du det, ok? ;)

Gjest Eurodice
Skrevet
Hypotetisk spm! Av en eller annen grunn bare vet du det, ok? ;)

Greitt. Da ville jeg valgt den høye, kjekke med liten penis. Jeg blir sjelden tilfredsstilt av penis alene, uansett størrelse eller mangel på sådan.

Skrevet

Jeg kunne aldri tenkt meg å ta med meg en fyr hjem som jeg synes er stygg og tjukk, bare fordi han hadde stor penis. Så viktig er det faktisk ikke å få seg noe...

Gjest cybergirl
Skrevet

Høy og mørk kjekkas. En pikk er jo aldri sååå liten.

Skrevet

Kommer an på hvor liten pikken var. ;) Men sannsynligvis ville jeg ikke tatt med meg noen av dem.

Skrevet
Kommer an på hvor liten pikken var. ;) Men sannsynligvis ville jeg ikke tatt med meg noen av dem.

En liten pikk er en pikk du mener er liten, og en stor pikk er en du mener er stor :) Og trådtittelen leser dersom du _måtte_ velge ;)

Skrevet (endret)

Jeg er av den formeningen at for liten er bedre enn for stor, om dere skjønner?

Så jeg ville tatt med meg hjem han jeg syntes var tiltrekkende - uansett str på penis. Han har da andre kroppsdeler å tilfredstille meg med? :sengekos:

Endret av pratejent
Skrevet
Jeg er av den formeningen at for liten er bedre enn for stor, om dere skjønner?

Så jeg ville tatt med meg hjem han jeg syntes var tiltrekkende - uansett str på penis. Han har da andre kroppsdeler å tilfredstille meg med? :sengekos:

Må bare si meg enig her. Heller en jente enn at det skal gjøre vondt når den skal inni, liksom.

Skrevet
Høy og mørk kjekkas. En pikk er jo aldri sååå liten.

Åjo. En pikk kan være sååå liten.

Skrevet

hehe.. joda, forsåvidt, jeg har hatt sex med en fyr der jeg faktisk ikke merket at han var inne i meg før jeg hørte hvor tungpustet han var (og faktisk jokket på meg:O) :P haha! Men likevel, sex er mye mer enn bare penetrering med penis! ;)

Skrevet

Nå er ikke one night stands min greie, så hypotesen er uaktuell.

Hvis jeg skal velge ville jeg tatt han kjekke med liten tiss. Så kunne vi hatt analsex. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...