Padmee Skrevet 16. juni 2003 #1 Skrevet 16. juni 2003 Jeg har to tattoveringer, en på armen og en på foten. Men jeg ønsker meg flere, iallefall et par stykker til. Hvor ville dere ha plassert dem, og hva ville dere ha valgt av motiv? Jeg har selv en delfin og Trampe.
Maetzii Skrevet 16. juni 2003 #2 Skrevet 16. juni 2003 jeg skal ha vinger over hele ryggen når jeg en dag får råd. Tegnet dem selv og sitter og gleder meg stadig vekk. :D
Molanya Skrevet 16. juni 2003 #3 Skrevet 16. juni 2003 Egentlig har jeg ikke lyst på tatovering, siden jeg ikke synes det er spesielt fint (særlig ikke på jenter), men jeg har likevel tenkt å ta en. Den skal være liten av størrelse, og plasseres et sted der den ikke synes spesielt godt. Motivet skal være symboler som betyr mye for meg. Jeg skal altså ofre min originalitet fordi det er litt viktig for meg å brenne inn disse symbolene på kroppen (faktisk.).
Gjest Kira Skrevet 16. juni 2003 #4 Skrevet 16. juni 2003 Jeg skal ha en liten en på halsen. Og en egentegnet tribal over ryggen.
Suzy Skrevet 16. juni 2003 #5 Skrevet 16. juni 2003 Jfr tidligere tråd om dette har jeg en engel med utslåtte vinger nederst på ryggen - akkurat der ryggen skifter navn... Skal ikke ha fler. denne betyr noe helt spesielt for meg. Men poenget med dette var å si at det er et vweldig fint og diskret sted å ha en tatovering. Valgfritt om noen får sett den. Suz
koldbruna Skrevet 16. juni 2003 #6 Skrevet 16. juni 2003 Jeg har lyst til å tatovere meg..men er sååååååååååå redd for at det vil gjøre vondt.Smerteterskelen er ikke akkurat på min side. koldbruna
Padmee Skrevet 16. juni 2003 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2003 Jeg har lyst til å tatovere meg..men er sååååååååååå redd for at det vil gjøre vondt.Smerteterskelen er ikke akkurat på min side. koldbruna Du trenger ikke være redd for at det skal gjøre vondt, for det kitler mer enn det smerter. Det kommer jo litt ant på da, hvor på kroppen og sånn, men hvis du tar et sted med tykk hud, f.eks, overarm, gjør det ikke vondt i det hele tatt. Da jeg tok den på foten gjorde det litt vondt visse steder. Det var veldig interessant og høre hva dere ville ha, og hvor dere ville plassere dem. Men jeg ser at jeg har glemt et spørsmål i hovedinnlegget mitt. Det jeg nemlig også lurte på hva jeg bør ta og hvor jeg eventuelt skal plassere dem. Altså hvilke motiver synes dere passer sammen med en delfin og Trampe?
*M* Skrevet 16. juni 2003 #9 Skrevet 16. juni 2003 Jeg kunne aldri tatt tatovering. Jeg blir lei med en gang. Hadde piercing i navlen, men ble lei etter et år! Så å bestemme seg for noe som skal være der hele livet ville blitt vanskelig. Men på andre synes jeg taoveringer er penest mellom skulderbladene (men det kommer litt an på HVA det er da)
Trulta Skrevet 16. juni 2003 #10 Skrevet 16. juni 2003 Jeg har en tatovering i nakken, et symbol som betyr noe for meg. Siden jeg har langt hår kan jeg velg om andre skal se den eller ikke. :D Har lyst på en til, men vet ikke hva og hvor ennå. Men det kommer...
Silfen Skrevet 16. juni 2003 #11 Skrevet 16. juni 2003 Jeg har: sol på håndleddet(liten) pteredaktylfantasysak like ved albuen. (liten) en tribal på hver overarm Løveunge bak på skulderen. En stor alv med vinger på leggen.
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2003 #12 Skrevet 16. juni 2003 Om du en dag vil angre kan du ikke vite nå, så det er smart å velge en plassering som lett kan sjules. Synes det er fint nede i korsryggen
Klips Skrevet 17. juni 2003 #13 Skrevet 17. juni 2003 Valgte leggen, jeg, fordi jeg gjerne ville se den selv. Tok jo tatoveringen for min egen del, og spesielt når man velger symboler som betyr noe spesielt for en selv er det jo hyggelig å se dem uten speil? Derfor ville ikke rygg eller nakke vært noe for meg. Har lyst på noe på håndleddet nå, kanskje tre små stjerner vsa hverandre? Vi får se, venter en stund og lar tanken modnes. På den annen side har jeg lyst på på skulderen også. Det er litt mer rocka enn disse feminine plasseringene som korsrygg og hofte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå