Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 For mange av oss damer gjør det.. "du er klar over at dette kun er snakk om sex?" "Jada" fniser du og har allerede funnet ut navnet på barnet deres.. For det er litt sånn mange ganger? Hva er det med oss? Jeg datet en fyr engang som var ganske mye eldre enn meg og som hadde en veldig ulik livssituasjon enn meg. Allikevel datet jeg han og blei såra da han sa vi ikke kunne møtes mer..Og noen mnd senere så var jeg bare glad det var slutt,jeg visste innerst inne at han ikke var noe for meg uansett.. Er det bare meg som er sånn eller? Får vi følelelser så fort vi har sex med noen? Enten vi vil eller ei? Jeg prøvde virkelig engang å overbevise meg selv om at jeg hadde kun sex med en fyr og at det ikke skulle bli mer. Men da vi sluttet å møtes så følte jeg meg dumpet og såra..Jeg hadde allikevel fått noen små blussende følelser for han underveis. Er det bare sånn det er? At det ligger i oss kvinnfolka å bli mer emosjonelt innvolvert enn mannfolka eller er det bare tilfeldig fra person til person?
Gjest Smitt Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 ... Det er sikkert en del av dere som er slik, men jeg må innrømme at jeg blir matt hver gang jeg må lese "vi damer" og deretter en hel haug med bs. "Jada" fniser du og har allerede funnet ut navnet på barnet deres.." Jeg hadde ikke engang satt meg i en situasjon hvor en jeg er sammen med føler at h*n MÅ påpeke at det bare er sex. Sånt gjør man klart til å begynne med.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Jeg er selv kvinne, og jeg unngår situasjoner som "bare dreier seg om sex". Har ikke ONS og slikt, siden jeg VET at jeg lett får følelser for menn jeg har sex med. Vet ikke om menn har vanskeligere for å få følelser for personer de har sex med enn kvinner, siden jeg ikke selv er mann. :gjeiper: Men det finnes jo en del følsomme menn der ute (heldigvis), så det er nok ikke 100% sant i så fall.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Tenk - jeg er av den type kvinne som BÅDE kan legge for mye i ting og som greier å distansere meg. Verden er ikke svart/hvit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå