Gjest Gjest_Maja_* Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Jeg har nå fått mit kit med MD Formualtions anti-acne. Har brukt det i bare 2 dager. Men synes det virker som det er ganske bra. Har du prøvd det? Hvordan virket det på deg? Hvordan hud hadde du først, og hvordan hud fikk du etter bruk? Hvor lang tid tok ting..? Bruker du det fortsatt?
Gjest Gjest_Maja_* Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Produktene i kit'et heter: Facial Cleansing Gel Glycare Acne Gel Advanced Hydrating Complex Gel Total Protector 30 (gidder ikke bruke denne ....) hvis noen har prøvd de.
alka86 Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Jeg kjøpte den kit`en for ca 2 år siden, jeg har en kombinert hudtype, så jeg er både tørr og fet, og har acne..den hjalp meg en god del i begynnelsen (første året), fikk litt renere hud. Men etter hvert så synes jeg den sluttet å virke, merket ingen forskjell på om jeg brukte produktene eller ikke..så jeg har byttet til et annet merke, skal bruke den en stund, så tenkte jeg å bytte tilbake til MD igjen..Læreren min sier at det ikke er så veldig lurt å bruke fruktsyre på huden over lengre periode (jeg går hudpleien), og jeg tror det er lurt å bytte litt merke innimellom, slik at huden ikke blir "immun" mot produktene etter en stund..men jeg liker MD svært godt, så jeg skal bytte tilbake etter en periode..
Gjest ts Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Min hudtype er vel sånn og. Tørr, men blir fort fet utover dagen, og en del urenheter og kviser. Jeg synes det virker ganske bra allerede. Huden har hvertfall ikke blitt verre. Men er det fruktsyre i de produktene? Vet man kan bli immun mot hudprodukter ja.. Men hvis jeg skulle bli det får jeg prøve noe annet.
Hinata Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Har brukt det kit'et ja.. Droppet sunscreenen og bruker annen fuktighetskrem fordi jeg fikk veldig tørr hud av å bruke kremen som fulgte med.. Har brukt den i 1 mnd nå, har fått mindre kviser, men de dype kvisene er det fremdeles, og de er jo så vonde Får vel ta meg en tur til legen regner jeg med.. Har tørr hud, og ikke fet slik som mange med kviser har..
Gjest Gjest_Karianne_* Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Jeg begynte å bruke dette kitet for ca 3 uker siden! de første to ukene ble huden min mye finere! hadde nesten ikke ei kvise før jeg plutselig fikk sjikkelig utbrudd forige helg! Føler meg helt elendig nå, men det sies jo at man skal ha en slik renselsesprosess der all dritten kommer ut, før man etterhvert blir bedre! Så nå håper jeg bare på å bli bedre snart:) vil helst ikke gå sånn i jula:P
alka86 Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 Det er fruktsyre i produktene ja. Ble vel sånn til meg og, at det ble verre før det ble bedre, så det går nok snart over ja Det er ikke sikkert at det blir sånn til alle, at det slutter å virke liksom..har ei venninne som har brukt det nesten like lenge som meg,og det virker på henne enda..regner meg jeg bytter tilbake til MD om et halvt år ca Lurt å bruke dagkrem med solfaktor i (det står vel det på alle MD produktene), siden det er fruktsyre i produktene, som "fjerner" det øverste beskyttelseslaget på huden (døde hudceller) som beskytter huden mot ytre påvirkninger (f.eks sol), og gjør at flere solstråler trenger dypere ned i huden og skader den. Derfor kan det være greit å bruke Total protector 30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå