Gå til innhold

Hårtilbehør - hva er dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjestemann_*
Skrevet (endret)

Hei jenter.

Som tittelen hentyder til, lurer jeg veldig på hva tilbehøret på bildet er (for de som lurer: Paul Hunter - snookerspiller som dessverre døde av kreft i 2006, men den eneste jeg husker/vet om som har brukt en slik "ting")

http://img258.imageshack.us/img258/4865/hunterip0.jpg

Som dere sikkert skjønner av navnet er jeg en mann, og jeg lurer på hvor man kan få kjøpt denne typen "hårbånd"/"hårbøyler" (hva heter det?)

..gjerne en som ikke er rosa med hvite stjerner på :)

img-tagger fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før i tiden fikk man tak i slike "sikk-sakk"-bøyler overalt, men de har ikke vært "in" på noen år nå, så jeg vet ikke helt hvor man kan finne slik. Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg forhørt meg på steder hvor de selger hårtilbehør.

Hvis du spør personale om en "sikk-sakk"-bøyle eller noe lignende forstår de (kanskje) hva du mener.

Skrevet

Før i tiden fantes de i alle fall på parfymerier og noen dagligvareforretninger som selger hårsaker.

Skrevet

Bare sånn at du vet det, de fleste jenter i 20-årene forbinder dette med billige sikksakk-bøyler som fulgte gratis med jenteblader da de var 10-15 år gamle, og det er ikke akkurat direkte attraktivt å se de dukke opp på sin mannlige date i år 2008. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...