Gjest Frosk Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Anbefaler alle som kjøper billigkylling å se dette programmet. Altså: Jamie Oliver, i kveld på TVNorge klokken 20:35 Litt om programmet her og her.
Gjest Ludovie Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Skulle gjerne sett det, men har ikke TV Norge. Jeg kjøper for øvrig ikke billigkylling.
Gjest nextlife Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Det er fælt. Rett og slett grusomt.
Saeria Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Ja, til mer økologisk kylling, sier jeg! Jeg spiser veldig sjelden kylling (mannen er ikke begeistret for det), men jeg bruker en del egg. Jeg har gått helt over til økologiske egg. Synes ikke prisen på de er så ille. Det er definitivt verdt det, når hønsene får det bedre. Nå kommer jeg til å satse på økokyling også, de få gangene jeg lager kylling. Var litt ubehagelig å tenke på produkter med flytende egg i da.
Gjest Frosk Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Helt enig i at det er grusomt. Dum sendetid, vil jeg si - halve Norge satt vel og så på Skal vi danse. (Men dessuten er det vel muligens de som allerede handler økologisk som er mest tilbøyelige til å se programmer om kyllingproduksjon...) (Men kjekt å se at etter programslutt har jeg fått nokså mange treff på bloggen min fra folk som googler "økologiske egg" osv - det er vel et bra tegn )
Gjest Frosk Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 (endret) Det tyder i allefall på at programmet har påvirket noen. Edit: klønete formulering Endret 15. november 2008 av Frosk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå