Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Fikk TR på tirs.blødde masse. Men igår og idag nesten ingenting. TR pleier å vare i 5-6 dager. Idag tok jeg en eggløsningstest for moro skyld. Den var positiv! Noen som vet hva det kan komme av, eller har opplevd det samme?
la Flaca Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Høres ut som en tidlig SA. El-testen blir positiv dersom man er gravid, men blødde du kraftig tidligere i uka er jo ikke det så lovende. At det er EL som kommer så tidlig etter mensen er mindre sannsynlig, selv om det er fullt mulig.
flickan Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Det kan ha vært en velidg tidlig SA, men det er ikke lett å si. Du burde ta kontakt med lege og spørre om å få tatt blodprøver for å måle om hcg-verdiene stiger elle synker.
mack Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 kan være spontanabort eller graviditet utenfor livmoren. jeg har selv opplevd graviditet utenfor livmoren å da hadde jeg sånne blødninger. MEN sjekk med legen din du. å ta blodprøver osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå