Klips Skrevet 16. juni 2003 #1 Skrevet 16. juni 2003 (WARNING: Som implisert i overskriften inneholder dette innlegget masse jeg ikke liker. Personer som på død og liv skal ta seg nær av slikt bør ikke lese videre.) What’s hot What’s not figursydde klær som passer godt åletrange klær eller alt for store klær tatoveringer plastiske operasjoner AnneKat Herland komikere som tror ting blir morsomt hvis de roper og skriker og snakker veldig høyt Charmed, Gilmore, S&C, Amy og Friends Mot i brystet o.l. (Amerikanske) forviklinger av typen: hun han egentlig elsker kommer inn akkurat i det en annen dame kysser ham og hun han egentlig elsker misforstår alt og løper gråtende av sted reality av typen High School Reunion og Campingliv reality av typen BB Angelina Jolie, Sharon Osbourne Mia Gundersen, Dorte Skappel, Wenche Myhre Filmer som ikke er fra Hollywood filmer som er klin like 150 andre du har sett Opera Klisjé-klassisk som man har hørt alt for mange ganger (x til Elise) Eminem, Metallica, Dixie-Chicks type køntri Bertine Zetlits (dårlig Tori Amos kopi), Hanne Kroghs juleplate, boyband, Enya Velstelte føtter ekle sokker (slitte kunststoffsokker, sokker som ikke sitter ordentlig på men er vridd eller har nisselue, sokker med hårklaser og annen skitt under, dette er for meg ekkelt av typen negler mot tavle, helt grøss) Stil Folk som tror at pent er det eneste saliggjørende, demed også: personer med sjarm personer som bare hermer etter andre xXx x-men å være mamma og ha verdens deiligste mann å ikke ha min skjønne datter og mann snus røyking folk som er positivt innstilt til verden rundt seg surmulere som er mot alle idéer og lager problemer av alt selvutviklingsbøker av typen Naturlig Rikdom selvutviklingsbøker av typen Mars og Venus (ikke lest noen av dem men ønsker meg den første til bursdagen og synes de andre virker ekstremt banale og stereotype) Ordentlige bøker, Fosnes Hansen, Toni Morrison, Proust krim (leste alt av A.Christie som barn, fikk dosen) å lage god mat å skryte av å lage god mat, hvor det er underforstått ”Jeg er vel den eneste i Norge som vet hva pecorino er” (samtidig som man ikke kan uttale bruschetta korrekt) å drikke god vin å snakke om vin, å liksom ha peiling, så oppbrukt personer som liker å skravle personer som bruker ”de” også når det er feil, muligens fordi de er livredde for å virke harry hvis de sier ”dem”? Dette gjelder nesten alle for tiden! Dessuten unødvendig bruk av ” og ikke minst ” i luften når man prater. GRØSS!!! personer som tør å diskutere personer, eller la oss rett og slett si jenter, som tolker alt i verste mening storby/eksotiske ferier charter til syden, (selv om vi gjerne tar en charteruke vår/høst, i tillegg til hovedferien) trendanalyser og spørreundersøkelser i avisen å bli fortalt hvordan jeg er av avisen, som om jeg nødvendigvis tenker helt likt som gjennomsnittet. reiser bust! å gjøre det man selv synes er kult å gjøre ting fordi det er trendy, og så skryte av det Dette var det jeg kom på i farten, hvordan ser din liste ut?
myagi Skrevet 18. juni 2003 #3 Skrevet 18. juni 2003 what`s hot: søke tilfredstillelse og selvrealisering privat og i arbeidsammenheng. What`s not: skrive lister over hva som er hot og not.
Klips Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2003 what`s hot: søke tilfredstillelse og selvrealisering privat og i arbeidsammenheng. What`s not: skrive lister over hva som er hot og not. What's not: gledesdrepere
Samsara Skrevet 18. juni 2003 #6 Skrevet 18. juni 2003 Synes listen din var morsom, må si meg enig på endel punkter, ja. :blunke:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå