Leanne Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 min datter på 4 er veldig interessert i bokstaver og har lært seg å skrive noen. På bokhandelen har de sånne bøker hvor man ser bokstavene og kan skrive etter, men de bøkene jeg har sett har bare små bokstaver. Og det er ikke så lett å skrive etter for ei på 4. Finnes det slike bøker med STORE bokstaver? Har dere sånn arbeidsbok på barneskolen? Er dere fornøyd med den arbeidsboka barna deres bruker på skolen? Kanskje jeg kunne bestilt noe sånt på bokhandelen eller nettet.... Håper på mange svar
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Hva med å lage en selv? Tenk så morro det hadde vært, har selv gjort det med min som blir 5 år i des. Vi hadde det masse morro sammen der
thapara Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 I bokhandelen her har de kjempestort utvalg i sånne bøker, med både store og små bokstaver. Kanskje de kan bestille inn til deg om de ikke har det inne? Eller så kan du lage selv, selvfølgelig. Men jentene i barnehagen synes som oftest prinsessene og klistremerkene er halve moroa
Leanne Skrevet 14. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2008 I bokhandelen her har de kjempestort utvalg i sånne bøker, med både store og små bokstaver. Kanskje de kan bestille inn til deg om de ikke har det inne? Eller så kan du lage selv, selvfølgelig. Men jentene i barnehagen synes som oftest prinsessene og klistremerkene er halve moroa Er nok klistremerkene som er det store ja Får høre i bokhandelen om de kan bestille noe.. fant ingenting sist jeg var på leting...
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Er nok klistremerkene som er det store ja Får høre i bokhandelen om de kan bestille noe.. fant ingenting sist jeg var på leting... Eg lagde ei slik bok til yngstejenta mi, da brukte me klistremerka for kvar bokstav, og då kjøpte eg prinsesse/eventyr klistremerkar som passa te bokstavane. Altså ARIEL klistremerkar som jenta fekk klistre på, BELLE klistremerkar for B osv osv. Me brukte også andre klistremerkar enn berre prinsesser, feks prinsar og hestar og slott også. Det blei egentlig en så stor slager at også dei andre borna i barnhagen ynskja seg slike, for det var so unikt. Ende opp med at fleire av foreldra lagde slikt til borna sine og, både born og foreldre satte pris på felles hobby kan man seie
Nina77 Skrevet 5. april 2013 #6 Skrevet 5. april 2013 Vi hade samme problem til 4 årngen men vi kjøpte en skriveplate kalt Magnatab A-Z med en magnetisk penn på smartbaby.no Det finnes noen modeller både med store og små bokstaver og vi synes disse var toppen for å lære seg å skrive bokstaver og gjorde at slapp å holde på med klistremerker etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå