Gjest Marlo Skrevet 26. november 2009 #41 Del Skrevet 26. november 2009 Ingenting siden jeg aldri bruker veske. Men jeg tar alltid med meg lommebok, nøkler og røyk når jeg skal ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lilla_* Skrevet 26. november 2009 #42 Del Skrevet 26. november 2009 - Lommebok - Reisekort - Nøkler - Vann - Ipod - Mentholatum - Kalender - Tyggis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisama Skrevet 26. november 2009 #43 Del Skrevet 26. november 2009 det jeg i vesken til enhver tid er: - lommebok - mobil - leppestift/lipsgloss - rosebud - håndkrem - kulepenn og avtalebok - blotting paper til den blanke huden min - klemmer/strikk Likevel er vesken nesten alltid full, og jeg har en stor veske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 27. november 2009 #44 Del Skrevet 27. november 2009 Må ha: pengbok, nøkler, lypsyl (og mobil). Har i tillegg: håndkrem (neutrogena) mp3-spiller 2 artikler printet fra wikipedia blotting tissues fra TBS (som jeg aldri bruker ) tynn ull(undertøy) genser moleskin planlegger.......... 1 a5 notatbok pose läkerol (pære og lakris) 1 kam .... noen løse hårnåler..... 1 flaske neglelakk flaske hånddesinfeksjon...... 1 antibac våtserviett 1 latekshanske (!?) 2 postkort paraply flere hårnåler + leopardmønstret sminkepung m/3 lipglosser, 1 lebestift, 1 mini usb-kabel, 60 kr i mynt, hårstrikk, hårnåler, noen binders, to penner og en tusj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 10. februar 2010 #45 Del Skrevet 10. februar 2010 MÅ ha: * Lommebok + kortholder * Moleskine + penn * Mobil * Eos lipbalm * Nøkler med kodebrikke til bank og en "tier" til handlevogn * Håndkrem * Selbuvottene mamma har strikka <3 Da er det meste gjort. Ellers har ofte: * Läkerol ekstra sterke drops * Vannflaske * Desinfeksjonssprit * Kleenex * Leppestift, lipgloss og concealer * En listebok for å holde ekstra orden på hverdagen * Ladycup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken:* Skrevet 4. mars 2010 #46 Del Skrevet 4. mars 2010 * Lommebok * Nøkler * Busskort * Vannflaske * Rosebudsalve * Av og til et eple * Antibac og håndkrem * Tyggis * Strikk/klemmer * En liten sminkeveske og speil Bør begynne å ta med en neglefil siden en negl ALLTID må knekke når jeg minst ønksker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 4. mars 2010 #47 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg har alltid med: * Pengeboka * Chiptingen til minibank kortet * Allergimedisin * Ibux * Lipsyl, jeg er og av typen som har 2-3 stykker i veska. Nå går det mest på EOS thou * Almanakken, i den er det adresser, fint kort fra kjæresten, bilder av søster, av meg&typen og masse annet som jeg må huske * Mobilen * Husnøkler evt jobbnøkkel&adgangskort * USB penna mi, er student, så den er viktig! * Gjerne en handkrem * Noen pastiller,kanskje bixit kjeks. * Lommetørkler, allergiker, så nesa renner lett * OB * Hansker, hvis jeg mister vottene mine * Småpenger som flyter rundt * Notatblokk, liten * Penn(er) * Hårkliper/hårstrikk * Noen øredobber/armband/smykker som flyter rundt * Ipod Huff! Tror det var alt, jobber på Glitter , så det flyter av strikk, kliper, øredobber og diverse slikt i veska mi. Pluss at jeg er student i tillegg. Like spennende å rydde veska mi hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 5. mars 2010 #48 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Er vel ikke så mye jeg MÅ ha i vesken, men kan lage liste. Vesken min er forøvrig ganske stor, så jeg kan pakke den full av alt mulig rart, og den ender ofte opp som rene overlevelsesbagen om jeg ikke rydder. Må ha; - Lommebok - Nøkler - Opptil flere pakker (røyk) - Flere (lighter)e - Mobilen Har som regel; - Flaske vann - Sminkemappe - Lypsyler, lipglosser, leppestifter - Tamponger og et singelpakket truseinnlegg - Smertestillende - Tyggis - Neglefil - Kompaktkamera - Et par pene, sorte hansker - Liten sort paraply - iPod - Minnepinne - Papirlommetørkler - Antibaktriell gel Og så havner det lett papirer, kvitteringer o.l rundt omkring, som må ryddes bort ofte. Endret 5. mars 2010 av Zaphireh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. mars 2010 #49 Del Skrevet 5. mars 2010 Voldtektsalarm pepperspray/med farge som sitter på huden i flere dager nød cash, og lommebok mobil lykter og en kølle bor midt I oslo LOL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest T.k Skrevet 5. mars 2010 #50 Del Skrevet 5. mars 2010 I vesken min har jeg: Mobil Lommebok Mp3-spiller Drikkeflaske lipgloss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix Skrevet 5. mars 2010 #51 Del Skrevet 5. mars 2010 Kan variere etter forholdene, men listen over ting jeg tar med meg til enhver tid, må bli slik: * Mobil * Nøkler * Pengebok (Penger, bankkort osv.) * Leppomade/Lipgloss * Mascara * Penn + Liten notisblokk * Tyggis/Pastilleske * Hårkliper/Strikk * Lite speil * iPod Har gjerne også med meg håndkrem og neglefil, men dette er absolutt ikke avgjørende for om jeg forlater huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. mars 2010 #52 Del Skrevet 5. mars 2010 Kan variere etter forholdene, men listen over ting jeg tar med meg til enhver tid, må bli slik: * Mobil * Nøkler * Pengebok (Penger, bankkort osv.) * Leppomade/Lipgloss * Mascara * Penn + Liten notisblokk * Tyggis/Pastilleske * Hårkliper/Strikk * Lite speil * iPod Har gjerne også med meg håndkrem og neglefil, men dette er absolutt ikke avgjørende for om jeg forlater huset. Leppepomade heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #53 Del Skrevet 5. mars 2010 Må og må... Dette er hvertfall sånn ca det jeg plukker med meg når jeg bytter veske... : Nøkler Filo-fax Mobil Lommebok Pastiller Våtservietter Bleier Engangsunderlag Anti-bac Fotoapparat Ekstra smokk Gulpeklut Litt usikker på om det er min veske, eller knotten sin... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 5. mars 2010 #54 Del Skrevet 5. mars 2010 sier som gjesten over, det jeg alltid bytter over når jeg skal skifte veske: Lommebok mobil antibac to leppestifter (en nøytral og en mer fargesterk) leppomade (JA, jeg vet det heter leppepomade, men jeg sier og skriver leppomade, så det så...) Håndkrem pastiller, gjerne flere ulike esker boka jeg leser på for tiden mp3 Ellers er veskene mine fulle, jeg har så mye tull i de Gjerne ørten versjoner av samme produkt, som tre håndkremer (med veldig ulike lukt og konsistens), og opp til 12 ulike leppeprodukter Samt notisbok og penner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #55 Del Skrevet 5. mars 2010 Kondomer og glidemiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja~ Skrevet 5. mars 2010 #56 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Jeg har alltid med meg: - lommebok - nøkler - solbriller - mobil - paracet - tamponger - munnsårplaster - Rosebud - 3-4 lip glosser - lesebriller - iPod - Koss øreklokker - votter (når det er kaldt selvsagt) Dersom jeg ser den minste mulighet til at turen min utenfor huset kommer til å inneholde ''sitte i ro-tid'' er jeg nødt til å ha med meg bok. Endret 5. mars 2010 av ~Maja~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. mars 2010 #57 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg har lommebok, 7.sans, papirlommetørklær, den til enhver tid aktuelle parfyme, speil, kam, lipgloss, leppestift, neglesaks, neglefil, pinsett, tanntråd, tyggegummi. I et mindre glidelåsrom har jeg diverse kort, visittkort og den slags, bilder. Dette var vel det grøvste, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 6. mars 2010 #58 Del Skrevet 6. mars 2010 iPhone og ørepropper Lommebok Nøkler Lipgloss Håndkrem Tyggis Parfyme Astmamedisin Migrenemedisin Penn Almanakk Papirlommetørklær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ihearttom Skrevet 6. mars 2010 #59 Del Skrevet 6. mars 2010 I veska mi har jeg alltid: - iPod - Lommebok - Nøkler til leiligheten og til begge jobbene mine - Tyggis eller mint pastiller - Votter - Leppestift - Eyeliner - Lommespeil - Tamponger - Mobil - Avtalebok og penn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramello Skrevet 6. mars 2010 #60 Del Skrevet 6. mars 2010 I veska mi må jeg ha: - Mobilen. - Lommebok. - Bankkort. - Adrenalinsprøyte. - Lipgloss. - Nøkler. - Paracet. - Sprit (desinfeksjon). - Bind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå