Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 18. november 2008 #21 Del Skrevet 18. november 2008 * Mobil * Lommebok med 1 ibux og 1 paracet * Nøkkelknippet mitt * vannflaske *frisk-pastiller *snus *1 frukt * avtaleboka mi * ipod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest k Skrevet 18. november 2008 #22 Del Skrevet 18. november 2008 Kort (bankkort, coop-kort, kinosonen og skolebevis) Paracet/Ibux Håndkrem OB Vannflaske Halselinser Vaselin Linser Paraply Hårstrikk Har alltid 500kr i innelomma i tilfelle noe (f.eks miste kortet, glemme kortet, Finner noe jeg har veldig lyst på, men har ikke penner osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 18. november 2008 #23 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Ah.. det varierer veldig hva jeg har fått tid til å hive oppi veska før bussen kommer, men ting jeg så og si altid har med meg er: -Stor gul lommebok, plass til masse (bl.a bilder av personer som netyr mye for meg, og et kjærlighetsbrev jeg har fått av sambo ) -Mobil -nøkler -hårstrikk -paraply -ipod -vannflaske -parasett -lippgloss -consealer -tamponger -busskort -busstabell -tyggis eller pastiller Når jeg ser listen forran meg nå blir jeg litt sjokert over meg selv egentlig! alt dette drar jeg på hver dag!! Endret 19. november 2008 av Sandbekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snooops Skrevet 18. november 2008 #24 Del Skrevet 18. november 2008 -lommebok -mobil -nøkler -neglefil -ob -smertestillende (paralgin forte, voltaren og paracet) -halspastiller -tyggis -kleenex -hårspenner -hårstrikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellenmor Skrevet 18. november 2008 #25 Del Skrevet 18. november 2008 Har alltid med meg i veska: Pengepung m/ kort og småpenger Mobil Nøkler Ibux Kleenex Tamponger Avtalebok Et x- antall hårstrikker/hårspenner 3-4 lipglosser/ lypsyl Vannflaske Tyggis Mini tannbørste og tannkrem (i etui) Neglefil Skal jeg ta bussen eller tog, slenger jeg oppi et par bøker, et eple, kanskje et blad, youghurt, og sist men ikke minst SJOKOLADE:P Forferdelig mye unødvendig vi damer skal drasse med oss hver dag altså Merkelig hvor naken en føler seg dersom du ikke har med deg det du pleier en dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIvy Skrevet 19. november 2008 #26 Del Skrevet 19. november 2008 - lommebok - månedskort - ibux/paracet - OB - tanntråd - hårstrikk/hårspenner - Asan servietter - Bok - Solbriller - Nøkler (jobb/privat) - Mobil - Almanakk - Vannflaske - Neglefil - Lypsyl - Snus Jøye meg! Nå ble jeg litt sjokkert over meg selv... Ikke rart jeg har stor veske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 19. november 2008 #27 Del Skrevet 19. november 2008 Så organiserte dere er! Jeg røsker med meg veska og håper at alt som er oppi der er det jeg trenger den dagen Her om dagen fant jeg ut at jeg kun hadde med meg en blyant i tillegg til vannflaska mi. Nå skal jeg se på deres innlegg og finne ut hvordan veska min BURDE se ut fra nå av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Iris_* Skrevet 19. november 2008 #28 Del Skrevet 19. november 2008 Håndkrem mobil flaske vann lipgloss lommebok flere handlenett bind plaster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. november 2008 #29 Del Skrevet 19. november 2008 Alltid med: * lommebok * nøkler * mobil Ellers har jeg lipgloss/leppepomade ofte 4-5 ulike varianter, tyggegummi, I-pod og Anti-bacterial Deep Cleansing Hand Gel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 19. november 2008 #30 Del Skrevet 19. november 2008 Ikke at jeg får bruk for alt hver dag, men liker å ha det i veska sånn i tilfelle. Mobil Mobillader Nøkler Lommebok Hårbørste Tyggis Smertestillende (1 eller to paracet i sminkepungen) Tamponger Kleenexpakke (liten) Mynter Sjokolade eller nøttebar Liten vannflaske Håndkrem Mascara Concealer-krem Neglefil Negleolje Lipgloss, 1-4 Leppepomade Lommespeil Hårstrikk og småhårspenner Tanntråd TIGI Afterparty Ekstra linser Blank neglelakk (miniflaske) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 19. november 2008 #31 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg MÅ ha: Lommebok, månedskort, mobil og nøkler. Da kan det meste ordnes Men, det er alltids kjekt å ha: iPod (egentlig MÅ jeg ha den også) Moleskine (og denne MÅ jeg egentlig også ha) Paraply/solbriller alt ettersom Tampong/bind (jeg har det dog ALDRI med når jeg trenger det) Sminkepungen Bok/magasin Strikker/hårspenner Penner Håndkrem Tyggis/pastiller Smertestillende Tror ikke jeg er sånn som drasser med meg hele livet, egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 25. november 2009 #32 Del Skrevet 25. november 2009 Tar opp tråden igjen, jeg:) Må ha: Lommebok med diverse kort og småpenger Moleskine (avtaleboken min)+ penn Lip balm Nøkkelknippe Mobil Divacup Desinfeksjonssprit Nå som det blir kaldere foretrekker jeg hansker og håndkrem også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 26. november 2009 #33 Del Skrevet 26. november 2009 Leppepomade, lommebok og mobiltelefon. Masse anna som er kjekt å ha, men dette MÅ eg ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 26. november 2009 #34 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Mobil, lommebok, nøkler, tyggis, leppomade, håndkrem, moleskin og ipod. Endret 26. november 2009 av Rekaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #35 Del Skrevet 26. november 2009 Drasser med meg altfor mye... - Nøkler til hjem, jobb og mamma....Skikkelig vaktmesterknippe! - Veldig overfylt lommebok med kvitteringer til reiseregninger for jobb, bl.a., samt diverse frimerker, forsikringskort etc etc samt de vanlige kortene.... Slankes jevnlig, altså. - Reisekort. - Jobbmobil og privatmobil. - En liten toalettmappe med diverse medisiner og ibux. - En liten toalettmappe med pudder, håndkrem, lipgloss, 8hr cream, speil, hårstrikk, bind, alarm, tyggis/pastiller, antibac, linser.. - Moleskine -den store, pennal, skriveblokk. - Årstidsting; Solbriller/pulsvanter+lue/paraply. - Vannflaske, kanskje noe mer drikke. - Ofte matboks. .....og akkurat nå: 2 stk "røde neser" Bør nok ta en ny og kritisk gjennomgang av denne veska -får jo vondt i ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stearinpikken Skrevet 26. november 2009 #36 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) . Endret 27. desember 2009 av stearinpikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shock Skrevet 26. november 2009 #37 Del Skrevet 26. november 2009 Lommebok ( busskort, førekort, bankort ) 2 par linser ( har sarte øyne så må ofte bytte linser kjapt ) Mascara Lite speil Eyeliner Lipsyl MINST 3 Tamponger ( tilfelle jeg er et sted jeg ikke kan kjøpe ) Hus/bilNøkkler Pepperspray Astma-inolator Det MÅ jeg ha i veska.. Og dette har jeg i veska; 3 par linser Mascara Eyeliner Lite speil 3 strikker 2 lipsyler + lebestift. en uåpna pakke tamponger Skjerf Bæsjeposer Pepperspray Hus/bilnøkler Pakke med tyggis Tom pepsimax-flaske Øl/Vinåpner Astma-inolator En sjokolade ( kjæreste som er diabetiker, så har det alltid i vesken ) Halsbånd til pus ( som jeg avlivde idag ) Lader til mobilen Uåpnet wonderbaum Diverse papirer Lommebok Lommekniv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 26. november 2009 #38 Del Skrevet 26. november 2009 Har alltid lommebok/kortholder, mobilen, nøkler, tyggis og leppepomade. Som regel har jeg også ei bok, vannflaske, linser, håndkrem, kvitteringen på busskortet i tilfelle jeg skulle trenge den. Nå om vinteren har jeg også vanter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 26. november 2009 #39 Del Skrevet 26. november 2009 - lommebok - mobiltelefon - lipsyl - lipgloss - almanakk - busskortet - lue - hansker - skjerf - TYGGIS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 26. november 2009 #40 Del Skrevet 26. november 2009 - lommebok - mobiltelefon - lipsyl - lipgloss - almanakk - busskortet - lue - hansker - skjerf - TYGGIS glemte å legge til: - truseinnlegg - bind om jeg trenger det - nøkler - ipoden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå