Gjest Gjest_marit_* Skrevet 14. november 2008 #1 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg så en artikkel her på kvinneguiden om hva man må ha i veska. Hva må du ha i veska di? Hos meg varierer det litt etter hva jeg skal, for eksempel på jobb, møte venninner osv. Generelt sett vil jeg si: pudder leppepomade tyggis/pastiller eyeliner mascara smertestillende (nøkler/lommebok/mobil) Og er det "den tiden" så legger jeg til tampong! Har gjerne også vannflaske med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 14. november 2008 #2 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Varierende selvsagt, men som oftest har jeg: * Mobil * Lommebok * Hus- og bilnøkler Det er de tingene jeg MÅ ha, men i tillegg har jeg som oftest dette: * Liten neglfil (ligger i lommeboka) * Lipgloss * Tamponger * Paracet * Vannflaske * Håndkrem * Penn * Tyggis Endret 14. november 2008 av Sunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 14. november 2008 #3 Del Skrevet 14. november 2008 * leppestift eller gloss * mobil * kortmappe * husnøkler That's it. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 14. november 2008 #4 Del Skrevet 14. november 2008 Mobil, lommebok, lite speil, nøklane, kulepenn, lebepomade, ansiktsspray, håndkrem, avtalebok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NiChia Skrevet 14. november 2008 #5 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Det varierer selvfølgelig litt etter hva jeg skal. Men noe som alltid ligger i veska og aldri blir tatt ut hvis det ikke er i bruk er: Penn og notisblokk Lipsyl Smertestillende Tamponger Bodylotion Busstabell Togtabell Student/skolebevis Tyggis/pastilleske Lite sysett (to nåler, tråd, liten saks, sikkerhetsnåler) Neglfil Q-tips Blank neglelakk Mascara Mobillader Ekstra sokker Speil Nøkler Lommebok Mobil Vannflaske Ekstra genser Det i fet er det jeg tar ut når jeg er hjemme. Jeg har forresten alltid med meg veske, uansett om jeg bare skal en tur til naboen. Endret 14. november 2008 av NiChia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 14. november 2008 #6 Del Skrevet 14. november 2008 For tiden er jeg inne i en bruker ikke veske-periode (utrolig digg å slippe, seh), og da kan jeg ikke stappe allverden ned i kåpelommene. Nå har jeg: *nøkler *mobil *leppepomade *kortholder m/kort *noe cash *sikkerhetskortet til nettbanken *lighter *røykpakke Andre ting jeg trenger har jeg i bilen, hjemme eller på kontoret, hvis jeg ikke skal ut på lengre turer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 14. november 2008 #7 Del Skrevet 14. november 2008 Oj jenter. Ingen som vil ha med kondom? Ikke rart det blir uønsket barn og sykdomer. Ikke bare mannen som skal ha med kondom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_fia_* Skrevet 14. november 2008 #8 Del Skrevet 14. november 2008 Oj jenter. Ingen som vil ha med kondom? Ikke rart det blir uønsket barn og sykdomer. Ikke bare mannen som skal ha med kondom. Ikke alle som vil ha sex i hytt og pine heller Selvsagt enig at jenter gjerne må ha med kondom, men jeg ser ikke på dette som et "must" å ha i veska til enhver tid, og ikke minst kan de som ha svart være i forhold eller ikke på "sexjakt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Hufsa_ Skrevet 14. november 2008 #9 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg har kondom. Og i tillegg lommebok, tamponger, røyk, lighter, lypsyl, mobil.. Andre ting varierer litt ettersom hva jeg skal. Kodekort når jeg skal på jobb, sminke når jeg skal på byen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 14. november 2008 #10 Del Skrevet 14. november 2008 Oj jenter. Ingen som vil ha med kondom? Ikke rart det blir uønsket barn og sykdomer. Ikke bare mannen som skal ha med kondom. Det var da fælt til antagelser her... Jeg er ikke singel, og springer derfor ikke rundt med kondomer i veska. Det skulle tatt seg ut hvis samboeren plutselig fant en Nøkken blant tingene mine...! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 14. november 2008 #11 Del Skrevet 14. november 2008 Minst tre typer lipgloss/leppestift/lepomade. Nøkler. Pengepung. Mobil. Tyggis. Tampong. Dette er tingene jeg MÅ ha, men har ca. tusen andre ting oppi der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #12 Del Skrevet 14. november 2008 -lommebok -bilnøkler -husnøkler -avtalebok -tyggis -lipgloss -mobiltelefon -handsfree -bind -neglefil -håndkrem -neglebåndsolje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #13 Del Skrevet 15. november 2008 Oj jenter. Ingen som vil ha med kondom? Ikke rart det blir uønsket barn og sykdomer. Ikke bare mannen som skal ha med kondom. Greit at du er desperat etter jenteprat, småtten, men prøv i alle fall å være faktisk morsom, eller i det minste bittelitte interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 15. november 2008 #14 Del Skrevet 15. november 2008 Litt varierende, etter hva jeg skal. Ofte bare dette, hvis jeg skal ut en småtur: - pengebok - nøkler - sigaretter og lighter - mobil skal jeg være borte over mange timer, på jobb etc. har jeg også dette (og større veske): - vannflaske - liten pung med diverse "kriseting": ibux, miniampull med linsevæske, tampong, truseinnlegg - kulepenn - lebepomade - lommespeil Oj jenter. Ingen som vil ha med kondom? Jeg er ikke singel, så jeg trenger ikke. Men da jeg var singel hadde jeg kondomer i veska i tilfelle, (ikke at jeg brukte de i hytt og pine altså) så vet du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 15. november 2008 #15 Del Skrevet 15. november 2008 Oj jenter. Ingen som vil ha med kondom? Ikke rart det blir uønsket barn og sykdomer. Ikke bare mannen som skal ha med kondom. Som mange andre har nevnt over trenger man ikke kondomer om man har kjæreste/samboer/forlovede/ektefelle og bruker andre prevensjonsmidler, eller kanskje ønsker barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 15. november 2008 #16 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg har alltid med nøkler, lommebok, mobil, lebepomade og leppestift, gjerne en fire-fem stykker, Rosebuds salve, lipliner, pudder og penn. Også et par hårstrikker og spenner, fargekoder til malingen på hytta, miniutgave av parfymen og en løs tier. Ofte også en vannflaske. I selskapsvesken ligger mobil (for barnevaktens skyld) leppestift, øyeskygge, lipliner og pudder. Og penger dersom det er nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 15. november 2008 #17 Del Skrevet 15. november 2008 - lommebok - mobil - lypsyl - måle apparat til blodsukker - insulin penn + sprøyte spisser - sjokolade - druesukker - 1. hjelp skrin med prinsesseplaster, spidermanplaster, ibux, paracett til barna, bandasje, saks, sterile kompress, sår rens. - tampong/ bind - tyggis - lâkerol - nøkkelknipe - "juksetier" til handlevogner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 15. november 2008 #18 Del Skrevet 15. november 2008 Det var da fælt til antagelser her... Jeg er ikke singel, og springer derfor ikke rundt med kondomer i veska. Det skulle tatt seg ut hvis samboeren plutselig fant en Nøkken blant tingene mine...! -misa haha enig. er ikke så billig som du vi da kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 16. november 2008 #19 Del Skrevet 16. november 2008 Høres digg ut å droppe veska:) Trenger jo ikke så mye greier som vi tror:P Mine must: * Avtalebok/penn * Mobil * Nøkler m/kodebrikke til nettbank * Vaselin * Håndkrem (nå som det blir kaldere) * Menskopp:P * Tannbørste/tyggis * Klar lakk/neglfil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 18. november 2008 #20 Del Skrevet 18. november 2008 Eg har ulike vesker til ulike formål, men den veska eg brukar mest (jobbveska) inneheld som regel: - mobil - ipod - drops og/eller tyggis - lesebriller - almanakk - lypsyl - hårpynt - lommebok - halstørkle (er det verkeleg det ein kallar det?) - handkrem - vottar - hua - ermevarmarar - paraply - paracet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå