Gjest clementina Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Vi er alltid på jakt etter noe "bedre", men mens vi jakter hva er dine topp 5 produkter innenfor skjønnhet og velvære? Mine er 1.kanebo pudder (men ønsker alltid noe som dekker bedre men ikke ser for fælt ut) 2. ysl touche eclat (gjør underverker for huden under øynene som ofte er mørk) 3. blue corn scrub til ansiktet fra body shop (rense rense rense) 4. maybelline forever strong neglelakker (i diverse farger, rimelig og holder bra) 5. vippetang fra tena eller noe sånt, kjøpes på vita Håper på tips som kanskje vil endre denne lista Er særlig på jakt etter mascara, eyeliner som holder godt, shampo/balsam og noe til å ferne hudormer. Hva er dine topp favoritter?
Gjest Raptuza Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 1.Ahava håndkrem 2. Avene fuktspray til ansikt 3. L'Occitane dusjolje 4. Mandelolje til bodylotion 5. Savex leppebalsam
Gjest Deception Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 I ikke rangert rekkefølge: *Babor renseolje og konsentrat *Decleor Aromessence Neroli+ Nutri-delice fuktighetskrem *Weleda Everon leppepomade *Max Factor Masterpiece mascara *Mineralfoundation fra ymse merker, akkurat nå er det Everyday Minerals i Original Glo som er suveren favoritt.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 I ikke-rangert rekkefølge hos meg også: - Max Factor Masterpiece Max mascara (liker den kjempegodt, men har litt lyst å prøve noe nytt snart...) - Max Factor Creme Puff kompaktpudder (dekker perfekt!) - Pink Grapefruit Body Butter fra The Body Shop (den har en nydelig lukt og huden blir supermyk<3) - Grønn lypsyl (det beste til leppene!) - Aco Rich Care Hand Cream (gjør hendene myke og lukter kjempegodt!!)
Gjest Cinzano Asti Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 - Guerlain Le 2 de maskara (jeg har blitt spurt om jeg bruker falske vipper!) - Kiss Me minerals øyeskygger - Guerlain Parue foundation - Dermalogica special cleansing gel - Shiseido selvbruningsgel
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Dette blir litt tilfeldig blant favorittene, det blir litt vanskelig å si at jeg for eksempel liker en maskara bedre enn en ansiktsrens, for de er jo uavhengig av hverandre. Christian Dior Hydraction fuktighetskrem til ansikt Biotherm aprikosfuktighetskrem til kropp Christian Dior Pure Light foundation Estée Lauder Spotlight som highlighter (passer ikke for alle, men jeg får helt fantastisk fargetone på gløden på kinnbeina av den) Kerastases hårproduktserie i orange
Gjest Ms.GuineaPig Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Favorittene i kategoriene: 1. I.D. Bare Minerals (Foundation) 2. Dermalogica MultiVitamin Recovery Masque (Hudpleie) 3. Lancôme Juicy Tubes (Lipgloss) 4. Smashbox-øyeskygger 5. Guerlain Meteorites (Rouge/glød i ansiktet) Ting går egentlig litt i perioder hos meg. En uke bruker jeg den parfymen, og den sminken, mens neste er jeg drittei, og bruker noe annet. Men disse er klassikere :-)
Søtpotita Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 (endret) Christian Dior Hydraction fuktighetskrem til ansikt Denne er super! Likar du best krukke eller pumpeflaske? Endret 15. november 2008 av Årolilja
lucy_in_the_sky Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 Noen faste favoritter hos meg (ikke i rangert rekkefølge) er #Shiseido Long Lasting Mascara - vannfast, selv om det ikke står på den at den er det.. Perfekt nå på høsten/vinteren, renner aldri uansett vær. Har flere ganger blitt 'anklaget' for å bruke løsvipper #Redkens All Soft - serie #BioSilk til håret #L'Oréal's Touche Maguiqe Concealer - først og fremst som highlighter, men god som lett concealer også - og billig! #Elnett hårspray - en klassiker
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #10 Skrevet 15. november 2008 Denne er super! Likar du best krukke eller pumpeflaske? Hm, finnes det pumpeflaske? Jeg har den som er rich, ikke ultra rich, i krukke. Men generelt er pumpeflaske definitivt favoritten, på grunn av hygiene og porsjonering.
Søtpotita Skrevet 15. november 2008 #11 Skrevet 15. november 2008 Hm, finnes det pumpeflaske? Jeg har den som er rich, ikke ultra rich, i krukke. Men generelt er pumpeflaske definitivt favoritten, på grunn av hygiene og porsjonering. Ja, eg hadde den fyrst i krukke og så i pumpeflaske. Likte definitivt best pumpeflaske eg også, men det er jo ein del krem ein ikkje får tak i når flaska byrjar å verte tom sidan den er av glas.
Gjest Deception Skrevet 15. november 2008 #12 Skrevet 15. november 2008 Pumpeflaskeversjonen finnes bare for blandingshud; pumpeflaske hadde vært ubrukelig på de tykkere variantene av HydrAction.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #13 Skrevet 15. november 2008 Sminke: Dior diorshow iconic mascara Max factor eyeshadow, supernova pearls Youngblood foundation Oriflame, solpudder/kuler Dior skinflash (concealer) Hudpleie: Jan Marini bioglycolic cleanser og guinot hydra tendre cleansing cream Jan Marini bioclear cream Jan Marini skin Zyme (peeling/ maske) Guinot biological peeling Jan Marini transformation cream Guinot radiance renewal cream Ups.. litt for mange produkter.. klarer ikke å velge..
Rexina Skrevet 15. november 2008 #14 Skrevet 15. november 2008 Liker godt multipurpose produkter jeg da:) Disse er favorittene: MAC Pigment i fargen Vanilla = løs skygge (bruker som øyenskygge, highlighter kinn/øyne, i lipgloss og body lotion for skimmer, i håret m/ hårspray for glans og med klar neglelakk for stilig farge). Den er drøy i bruk! Mineralfoundation: Nå bruker jeg Glo Minerals i løs variant. er både foundation og concealer for meg. Dekker veldig bra og gir glød. Huden min har blitt mye bedre den siste uka, så med denne ser det ut som om jeg har porselenshud nå Jan Marini bioclear cream: Har gjort huden min fantastisk. Har nå null kviser, ingen underliggende klumper, ingen sorte prikker og gir jevnere hud og gjør ikke huden rød. (Gjør ingenting for store porer da) Max factor masterpiece flytende eyeliner: Denne er herlig. lett å legge, sitter godt og gir jevn og dyp farge. Den er så enkel å bruke at man fint kan få en tynn, presis strek under øyet også.. Min nye favoritt etter at min forrige favoritt gikk ut av produksjon. Divacup: Klarte ikke å finne noen skjønnhetsprodukter som var WOW, men dette velværeproduktet kan jeg ikke leve uten. Har forandret hele livet mitt! Nå har jeg ikke menssmerter mer og den tiden i mnd. går som en drøm:)
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #15 Skrevet 15. november 2008 Pumpeflaskeversjonen finnes bare for blandingshud; pumpeflaske hadde vært ubrukelig på de tykkere variantene av HydrAction. Da ble jeg litt mindre forvirret, ja. Var sikker på jeg ikke hadde sett pumpeflaske i 'min' krem, for jeg har ikke blandingshud.
Gjest itla Skrevet 15. november 2008 #16 Skrevet 15. november 2008 Fem produkter jeg har kjøpt igjen og igjen: - REN Calendula Cleansing Milk - REN Jojoba Microbead Purifying Facial Scrub - REN Omega 3 Overnight Lipid Renewal Serum - Trilogy Rosehip Oil - Chanel Mascara - favoritten av dem, Extreme Cils, er visst på vei ut, men jeg er spent på erstatningen.
Søtpotita Skrevet 15. november 2008 #17 Skrevet 15. november 2008 Da ble jeg litt mindre forvirret, ja. Var sikker på jeg ikke hadde sett pumpeflaske i 'min' krem, for jeg har ikke blandingshud. Beklagar forvirringa
Rosenrød Skrevet 15. november 2008 #18 Skrevet 15. november 2008 *YSL touch eclat *Chanel exceptionell mascara *Body shop body butter i brazil nut eller kokos *Amande mandelolje fra Loccitane *Øyenskygger fra Makeup store
mari4ever Skrevet 15. november 2008 #19 Skrevet 15. november 2008 *YSL touch eclat *Chanel exceptionell mascara *Body shop body butter i brazil nut eller kokos *Amande mandelolje fra Loccitane *Øyenskygger fra Makeup store Make-up: The Body Shop- brownsing kulene. Fått mange komplimenter for utrolig fin glød av dette pudderet Sheseido- Skin smooting compact foundation:) Perfekt pudder for min blandingshud og dette er veldig holdbart! Det nyeste pudderet til Sheseido Dior- 5 palette øyenskygger med en nydelig brunfarge (bruker hver dag nesten) og 3 lyse øyenskygger og de gir nydelig highlight! inneholder også en grå farge,men passer ikke grå så bruker ikke denne Lorèal- Touche magic concealer! drøy og veldig god til mine veldig mørke blå ringer! pluss for pris- 99 kr Lorèal- Superliner. flytende eyeliner med en myk, tynn og veldig god gummibørste som gir perfekt strek ellers har jeg maaange flere favoritter:)
Kihn Skrevet 15. november 2008 #20 Skrevet 15. november 2008 *Clinique Superdefense fuktighetskrem - den har SPF 25 og gjør meg verken blank eller urenheter. Føler meg trygg med den på! Er på min 3. eller 4. krukke nå, og kommer sannsynligvis ikke til å bytte ettersom den nå også har flere anti-aging-egenskaper. *MAC Studio Fix concealer - veldig dekkende, perfekt til gamle kvisearr. Dog har jeg ikke funnet den helt perfekte fargen til meg, men bruker den under mineralfoundation som jevner ut fint. *Lumene Blueberry Curl mascara - bedre enn min gamle favoritt, MaxFactor Masterpiece MAX, men børsten på Lumene er 'hardere'. Klumper ikke og gir kjempebra volum, selv om dette egentlig ikke er volummascara. *Mavala Double-Lash - fantastisk produkt som har gitt meg fyldige, lange og sterke vipper. Dette er et lite mirakel! *H&M Eyebrow Pencil i 'Blonde' - billig og bra øyenbrynsblyant jeg kommer tilbake til ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå