Gå til innhold

bryllupscompagniet

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere hørt om bryllupscompagniet? de ordner og fikser det du vil de skal ordne med til bryllupet ditt, og det hele koster visstnok ikke så uendelig mye heller. tenk så herlig å få litt hjelp til detaljene!! jeg har allerede hatt en uformell tel samtale med daglig leder, og kan ikke få fullrost intrykket nok!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noe pris-eksempel?

Og opererer de i hele landet, eller bare "sørpå" ?

Skrevet

Har ikke vi hørt dette før? De har i alle fall mange nok "fornøyde kunder" som er over seg av skryt her inne :roll:

Skrevet

Kan jo bli spennende å se om det kommer frem noen priseksempler i denne tråden :roll:

Skrevet

Synes denne tråden er helt lik de som har vært på dette tidligere. Gleder meg til å se alle gjestene som kommer til å rose opplegget opp i skyene. :blunke:

Skrevet

Nå må vi ikke forhåndsdømme denne da.

det kan jo hende Kimmi HAR positive erfaringer med BC, og faktisk ER en fornøyd gjest.

Vi får vel se hva Kimmi kommer med før vi trekker noen konklusjoner, tror dere ikke det?

*klem*

Skrevet

Enig med deg Chiquita, men vi venter vel i spenning alle sammen..........

Skrevet

i all verden?!? jeg vet ikke hva som har blitt sagt om bc før her inne, men jeg er iallefall svært fornøyd og det er min mann også. det høres ut som om dere (nesten) alle har negative erfaringer ved bruk av byrået? jeg vil gjerne høre om disse erfaringene før vi går på en større avtale. noen som kan fortelle meg noe?

Skrevet

til valla;

du skal vel iallverden ikke se noen fornøyde gjester i vårt bryllup... synd med den negative tonen her inne. det har jo blitt etterlyst større deltakelse i diskusjonene, og da bør man kanskje være positiv til andres tanker og ideer også? iallefall i utgangspunktet.

Skrevet

Hvis du søker litt finner du flere tråder som omhandler bc.

Det viste seg at det var en og samme person som

snakket "med seg selv" som skrøt så skrekkelig.

Dersom du virkelig vil bc vel, bør du egentlig snarest hoste opp pris-eksempel.

Ellers tviler jeg på at du blir tatt særlig seriøst her inne mer.

Dette er ikke et angrep på deg.

Vi liker bare ikke å bli kødda med, og jeg sier ikke at du kødder.

Men pris-eksempel hadde hjulpet her..... :blunke:

Skrevet

Kimmi, det var ikke deg de var negative til, det er jeg ganske sikker på.

Opphavet til dette var nok noen tråder som var her inne på KG for en tid tilbake, hvor en og samme person var gjest og skrøt uhemmet av BC i sin egen tråd (det var KUN gjesteinnlegg fra den samme peronen i hele tråden), og det ble da konstatert med at dette var snikreklame.

Men det er jo tydelig at det er noe annet denne gangen, når ikke MANGE gjester har vært her og gitt sin rosenrøde skryt til BC...

Tror ikke det er så mange negative erfaringer rundt og går, kan ikke du heller forklare oss andre hva det går ut på, pris, osv??+

*klem*

Skrevet

Disse innleggene finnes ikke lenger på KG, de er slettet i samarbeid med daglig leder hos BC, som beklaget innleggene, og sa at så vidt hun visste var det ingen hos dem som hadde lagt dem ut. Informasjonen brukeren kom med stemte heller ikke i følge BC.

Vi logger ip, og i slike saker, der det skrytes uhemmet av ett foretak, og vi ser at det er samme bruker som "snakker med seg selv" med forskjellige kallenavn, kan vi gå ut med informasjon om det, slik vi gjorde i innleggene det refereres til i denne tråden

Skrevet
Dersom du virkelig vil bc vel, bør du egentlig snarest hoste opp pris-eksempel.

Ellers tviler jeg på at du blir tatt særlig seriøst her inne mer.

:

jeg vil i utgangspunktet alle vel, men ikke bc noe mer vel enn andre. og hoste opp priseksempler? jeg har da ingen priseksempler å vise til! sa kun at jeg hadde hatt en uformell telefonsamtale med dem og at det daglig leder der kunne fortelle var svært positivt. Jeg er en alminnelig klok ung kvinne, og tar ikke alt for god fisk, men etter denne samtalen så hadde jeg en god følelse for bc.

noen liker å arrangere "samfunnshus- bryllup" hvor de gjør alt selv - ære være dem for det. vi har ikke tid, eller anledning, eller lyst til det. og kan vi få hjelp til detaljer hos bc eller andre så syntes vi det er positivt.

jaja....

Skrevet

Kimmi:

Husk på at det ikke var deg som bruker som ble "angrepet" her. Det er bakgrunnen med "dårlige" BC innlegg av denne tidligere omtalte gjesten som ble lagt tilgrunn for de innleggene over her.

Det er bra du fikk et positivt inntrykk av BC.

Vet du forresten om de kan operere over hele landet?

Håer du skriver mer om dine erfaringer med dem etterhvert som samarbeidet deres fortsetter, så er det kanskje en mulighet for å rette opp det dårlige "ryktet" BC-tråder her inne har.

*klem*

Skrevet

Uansett ligger vel denne tråden litt feil? (Kanskje en ide å flytte den til "Bryllup").

Skrevet

takk for den, ilvi.

Men jeg gleder meg til å gøre kimmis fremtidige erfaringer også :D

• 3 uker senere...
Skrevet

må bare si kort at så langt har bryllupscompagniet gjort alle spådommer til skamme. de har vært UTROLIG service vennlige (jada), og dyktige så langt. spennende å samarbeide med dem, vil jeg rett og slett si.

ville bare komme med dette til dere! :D

Skrevet

Flott at du har gode erfaringer med dem, og at det ikke stemmer det negative inntrykket vi fikk sist dette firmaet var oppe til diskusjon her.

*klem*

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...