Gjest Klogen Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Må bare få luftet ut litt damp < Har nettopp flyttet sammen kjæresten min. Pga innflytting og seine kvelder/mye å gjøre har det blitt heller lite sex på oss. Nå de siste par ukene har ting kommet litt i orden og vi kan slappe av litt igjen. Men, nå har jeg ikke lyst til å gjøre noe annet enn bare å sove. Så når han har lyst har ikke jeg lyst/er jeg trøtt og omvendt. Vi har kommet oss inn i en skikkelig ond sirkel. Når jeg så "gir etter" så blir det kun omgang for han (det går aldri for meg for jeg trenger litt tid) fordi det blir så seint at vi bare tar en kjapp en. Dermed er det snart 1 mnd siden jeg hadde orgasme sammen han og er ganske så frustrert nå. Er sjelden han gidder å hjelpe meg på andre måter (noe han var kjempeflink med før som han bare rett og slett har sluttet med. Om jeg tar det opp sier han bare "ja, det kan jeg bli flinkere med" noe han ikke blir...og så må jeg "mase" igjen og så blir det krangel...) I går kveld fikk jeg bare nok (igjen) og prøvde å forklare han hva som var problemet (igjen), men det er så slitsomt for jeg må jo forklare det i minste detalj som man gjør til barn (igjen), og så må jeg fortelle han hva han skal gjøre (igjen). Seriøst, klarer ikke mannfolk å tenke litt selv? Sånn er det alltid når vi kommer inn i en slik dårlig sirkel. Han jobber sjelden for at vi skal få det bedre og jeg må fortelle han hva som må til. Uff, jeg begynner å bli ganske så frustrert og lei, men gå fra hverandre er ikke et alternativ. Vet jeg elsker han og vet at han elsker meg, men dette tærer på forholdet. Noen som har råd og tips om hva jeg/vi kan gjøre for å få ting på gli igjen? Når vi først har det bra så har vi det veldig bra nemlig...trenger bare hjelp til å komme oss dit vi var før jeg flyttet inn igjen:)
Gjest Gjest_ektemann_* Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Sorry for å si det, men dere har gått i den felle mange par går i da de flytter sammen.. de prioriterer vekk sexen for å gjøre andre ting. Dere burde hatt dere på pappesker, på gulvet, etc.. trust me... jeg snakker av erfaring... Mitt råd... stopp alt annet og prioriter sex!! Så enkelt er det. Jeg klarte ikke det for 12 år siden... og lever nå, og har levd, i et seksuelt nærmest dødt ekteskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå