Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Stygt av Grosvold Jeg reagerte på samme måte da jeg så Grosvolds intervju av Betancourt. Det var rett og slett motbydelig hvordan hun presset og presset for å få henne til å snakke om noe hun sa klart og tydelig ifra om at hun ikke hadde lyst til å snakke om. Betancourt var der for å snakke om situasjonen i Columbia, men det var helt uinteressant for Grosvold, her skulle vi ha grining på tv og personlige detaljer. Hadde jeg vært Betancourt hadde jeg heller reist meg og gått, men hun var vel litt for profesjonell til å lage en slik "skandale".
onyx Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Jeg er helt enig. Veldig ufint og tabloid av Grosvold og man kunne jo tydelig se at Ingrid Betancourt tenkte det samme. Jeg er imponert over at hun klarte å hente seg inn igjen og ikke bare reiste seg og gikk!
Gjest Amorina Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Enig med begge her - jeg satt pinlig berørt og trodde ikke mine egne øyne og ører. Pinlig, pinlig, pinlig. Fikk sånn "nordmann i utlandet"-følelse, nordmenn som ikke har peiling på hvor grenser og normer for god oppførsel går og bare durer i vei. Journalistikkens Charter-Svein eller noe
Gjest Glamourissa Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Helt enig med dere! Grosvold kan bare suge'n....
Østlandet Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Helt enig med dere! Grosvold kan bare suge'n.... Veldig seriøst innlegg, dette over. Må være av en "fjortis" Ellers, så satt også jeg med en litt ekkel følelse, når jeg så dette. Men er litt usikker. Uansett, så hadde jeg mye mer respekt for grosvold, den gangen hun virkelig var politisk "revolverjournalist" Dette som går på fredagene nå, minner mer om "Se og hør".
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Ser det står på dagbladet nå at de hadde fått beskjed på forhånd om at Betancourt IKKE ville snakke om fangenskapet. Flere ganger hadde de fått beskjed. Men valgte altså å drite i det. Grosvold viste en total mangel på anstendighet og sosiale antenner. Pinlig og skammelig!
The Kitten Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Stygt av Grosvold Jeg reagerte på samme måte da jeg så Grosvolds intervju av Betancourt. Det var rett og slett motbydelig hvordan hun presset og presset for å få henne til å snakke om noe hun sa klart og tydelig ifra om at hun ikke hadde lyst til å snakke om. Betancourt var der for å snakke om situasjonen i Columbia, men det var helt uinteressant for Grosvold, her skulle vi ha grining på tv og personlige detaljer. Hadde jeg vært Betancourt hadde jeg heller reist meg og gått, men hun var vel litt for profesjonell til å lage en slik "skandale". Jeg synes Grosvold ofte opptrer uproffesjonelt overfor gjestene sine.
Gjest rosendal Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Stygt av Grosvold Jeg reagerte på samme måte da jeg så Grosvolds intervju av Betancourt. Det var rett og slett motbydelig hvordan hun presset og presset for å få henne til å snakke om noe hun sa klart og tydelig ifra om at hun ikke hadde lyst til å snakke om. Betancourt var der for å snakke om situasjonen i Columbia, men det var helt uinteressant for Grosvold, her skulle vi ha grining på tv og personlige detaljer. Hadde jeg vært Betancourt hadde jeg heller reist meg og gått, men hun var vel litt for profesjonell til å lage en slik "skandale". Er helt enig! Reagerte på akkurat samme måte da jeg så dette intervjuet, ser ikke så ofte på grosvold, i og med at hun har jo aldri noen spesielt interessante gjester der, men ettersom dette var en nokså interessant og spesiell gjest, så måtte jeg bare ha det med meg. Og satt igjen med et enda dårligere inntrykk av grosvold. Så uprofesjonelt og kaldt! her sitter gjesten og nesten bryter ut i tårer og alt programlederen kommer med er: everybody here understand if u cry when u talk about it '' med et tonelag kaldere enn vintern i alta! ''how did u feel to be released, how did it feel to see ur parents, how did it feel to be kidnapped'' At det går an!!! Hva med å utvide vokabularet litt?? Evt bytte ut hele programledern!!
LekeHusmor Skrevet 17. november 2008 #9 Skrevet 17. november 2008 Ja.. hun er så grov på en måte. Iblant syns jeg nesten hun er frekk mot gjestene sine! Har reagert på det flere ganger, men nå spesielt med Betancourt. Det var bare vondt å se på. Savner Skavlan jeg, fredagskveldene var mye bedre med han!
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 17. november 2008 #10 Skrevet 17. november 2008 Jo i og for seg enig at det var dårlig gjort. Samtidig. Når man har sittet i fangenskap så lenge så må man da forstå at det blir spurt om dette og at folk er interessert i hvordan dette var. Reiser man rundt på "turné" og skal snakke med journalister og delta i talkshow så må man da forstå at det ikke bare er interesse for Columbias situasjon i dag. Man er selvfølgelig interessert i Betancourt sine opplevelser og hvordan hun har klart seg igjennom dette forferdelige hun har opplevd. Jeg synes det er litt naivt av henne og hennes folk å tro at man bare kan forbigå dette og snakke om Columbia generelt. Betancourt er kjent nettopp fordi hun var i fangenskap. Når hun nå reiser rundt så skulle det da egentlig bare mange at hun ikke snakket litt om dette også. Hadde hun vært på Oprah-show så hadde hun garantert blitt spurt om fangenskapet der også. SKal hun bare snakke om politisk situasjon i Columbia i dag så må hun og apparatet rundt henne velge at hun deltar i helt andre type program en Grosvold f.eks. Hun må delta i politiske program da.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #11 Skrevet 17. november 2008 Ja.. hun er så grov på en måte. Iblant syns jeg nesten hun er frekk mot gjestene sine! Har reagert på det flere ganger, men nå spesielt med Betancourt. Det var bare vondt å se på. Savner Skavlan jeg, fredagskveldene var mye bedre med han! Skalan var bare overfladisk. Og han gjorde jammenmeg narr av gjester han også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå