Gå til innhold

Sms?

Gjest frøkna20

Anbefalte innlegg

Gjest frøkna20

Jeg lurer kort og enkelt på hvilket syn dere mannfolk har på sms, og sms flørting?

sikkert et dumt spørsmål da :fnise::P

Svarer dere alltid hvis dere er intressert i ei jente, da mener jeg fra stormende forelsket, til litt innteresert?

Sender dere mye sms med frøkner dere er intereserte i?

Har en case med en, Han virker inntresert, men lar ofte være å svare på sms'er jeg sender, og sender sjeldent sms'er til meg. Han jobber ved meg, og det er skikkelig flørting/Blikk på jobb han oppsøker meg også på jobb, kommer på unnskydninger for å komme bort til meg. Men han lar vente høre fra seg på fritiden :P Men han har oppsøgt meg på kvelden, enkelte ganger. Da uten sms men ved å kjøre rundt til han fant meg og parkere ved meg. (Ja jeg råner :rodme: )

Håper på svar :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg får slike SMS, har jeg mest lyst til å svare med en gang, men har lært fra diverse hold at da vil jenta se meg som "desperat". Selv om jeg har lyst til å svare... Så noen ganger lar jeg det gå litt tid bare av den grunn.

Hvis det er åpenbar flørting da, korte meldinger og sånn, så må jeg jo svare med en gang (for da sender man jo flere meldinger frem og tilbake).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg jente, men jeg drister meg likevel til å svare. Mitt inntrykk er at gutter syns det er veldig ålreit med sms-flørting. Jeg har hvertfall bare fått positive tilbakemeldinger på det, og ofte er det de som sender melding først. Det er lett å bli fristet til å tenke at han ikke liker deg bare fordi han ikke sender meldinger, men det kan jo hende at han bare ikke er typen som syns det er så moro å sende sms, men heller tar ting fjes-til-fjes. Ikke gi opp bare fordi han ikke alltid svarer på sms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg får slike SMS, har jeg mest lyst til å svare med en gang, men har lært fra diverse hold at da vil jenta se meg som "desperat". Selv om jeg har lyst til å svare... Så noen ganger lar jeg det gå litt tid bare av den grunn.

Hvis det er åpenbar flørting da, korte meldinger og sånn, så må jeg jo svare med en gang (for da sender man jo flere meldinger frem og tilbake).

uansett om det er flørting eller ikke: man svarer så snart man kan på en SMS; -hvis man har tenkt å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er jente så burde jeg vel ikke skrive her, men jaja.

Men hva hvis man er den som hele tiden initierer "samtalen". Jeg er litt lei at det føles som om det alltid er jeg som starter en samtale. Guttene har sjelden noe i mot å sende meldinger hvis jeg sender en først, men det er ytterst sjelden at det er han som sender først. Hvorfor er det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er jente så burde jeg vel ikke skrive her, men jaja.

Men hva hvis man er den som hele tiden initierer "samtalen". Jeg er litt lei at det føles som om det alltid er jeg som starter en samtale. Guttene har sjelden noe i mot å sende meldinger hvis jeg sender en først, men det er ytterst sjelden at det er han som sender først. Hvorfor er det sånn?

Dette opplever jeg også ofte... De er kjempe hyggelige og pratsomme når jeg sender sms først, men de sender aldri først selv :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frøkna20

Klart det er lov for jenter og skrive her, er det ikke et kvinneforum da? ;) Interesert i de flestes synspunkt.

Jeg har det ikke på den måten, sender jeg han en sms, kan det gå timer før han svarer om han svarer i det hele tatt. Sender han først svarer han kjapt, men dårlig. Det virker som han spør for å vite, men når jeg spør tilbake og jeg svarer at jeg ikke gjør på fjellklatring i kambodsja(Altså ikke noe super interesant) virker det på han som om jeg maser på han. hvordan er det mulig liksom?

I jobb sammenheng er det han som tar kontakt og dette er det mye for tiden. Han er bortom plassen min 8 ganger på en dag, uten noen som helst god grunn. Har gjerne dårlige unnskyldninger for å komme bort og prate med meg. Hvis jeg prøver og ignorere han, krever han oppmerksomheten min, og trollbinder meg med sjarmen. Holder øyekontakt med meg, smilerfølrter, vi er på det punktet at vi midt i noe bare kan stirre hverandre inn i øynene til hverandre, glemme det vi snakket om, og bare se og smile til hverndre i 30 sekunder eller mer, før noe avbryter oss, eks at noen kommer inn dørene. Jeg vet at noe av problemet kan være at jeg er nyannsatt i firmaet, mens han har jobbet her i nærmere 10 år. Og vi kan si at det ikke er spesielt mange hverken kvinner eller menn i vår aldersgruppe.

hjelp`?

flere som har opplevd slike merkelige gutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sms-flørting er en barnslig fjortisgreie. Ille å se godt voksne damer med et intellekt som en tenåring.

Møt folk ansikt til ansikt og si det du har lyst til å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sms-flørting er en barnslig fjortisgreie. Ille å se godt voksne damer med et intellekt som en tenåring.

Møt folk ansikt til ansikt og si det du har lyst til å si.

Helt enig, dette er bare forkastelig. Dersom ts eller noen andre planlegger å sende en sms der de skriver "hei, hvordan går det, hva driver du med?" så syns jeg ærlig talt de skal legge fra seg mobilen og heller reise og oppsøke vedkommende, ringe på døren og si de samme tingene rett i ansiktet på vedkommende. Og det gjør man hver gang man får lyst å sende sms. Tlf samtaler er ikke tillat! Så jenter, hver gang dere vil smsflørte, drit i det, møt heller opp på døra til gubben 40 ganger i uka og gi på :sjarmor:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, dette er bare forkastelig. Dersom ts eller noen andre planlegger å sende en sms der de skriver "hei, hvordan går det, hva driver du med?" så syns jeg ærlig talt de skal legge fra seg mobilen og heller reise og oppsøke vedkommende, ringe på døren og si de samme tingene rett i ansiktet på vedkommende. Og det gjør man hver gang man får lyst å sende sms. Tlf samtaler er ikke tillat! Så jenter, hver gang dere vil smsflørte, drit i det, møt heller opp på døra til gubben 40 ganger i uka og gi på :sjarmor:

:fnise:

Nei, bombarder heller fyren med sms til mobilen hans eksplodererer. Det er kommunikasjon på høyt nivå det.......... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten tanke; kanskje han sliter med rettskriving/ har dysleksi e.l? Da er det kanskje veldig slitsomt eller evt flaut for han å sende sms..

Hadde en kompis som alltid brukte en evighet på å svare på sms, og når han først svarte så var det alltid helt kort og enkelt. Fikk etter en stund vite at han hadde dysleksi og at han hatet å skrive sms..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror rett og slett det er en mannegreie, denne motviljen mot å kommunisere skriftlig. Har hørt maange menn si at de ikke helt ser poenget med å skrive sms, så kanskje de ikke ser på sms-skriving som "fullverdig" kommunikasjon eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror rett og slett det er en mannegreie, denne motviljen mot å kommunisere skriftlig. Har hørt maange menn si at de ikke helt ser poenget med å skrive sms, så kanskje de ikke ser på sms-skriving som "fullverdig" kommunikasjon eller noe?

Selv synes jeg det er fryktelig slitsomt å sende sms hele tida. Men om det er ei jente jeg er veldig interessert i, svarer jeg så klart på de sms jeg får, så sier jeg heller fra hvis jeg synes det blir for mye.

Og jeg kan godt vente med å svare på sms, fordi jeg ønsker å skrive en melding når jeg får tid til å skrive noe gjennomtenkt. Men ja, sms kan fort bli en fryktelig endimensjonal form for kommunikasjon.

Endret av Prinsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_martin_*

Jeg hater sms. Hyggelig med et par meldinger av varianten jeg er glad i deg etc.

Men å drive psykisk spill på sms hater jeg. Å alle latterlige regler med at man ikke kan svare med en gang, ignorer henne, la henne kjempe for deg etc er totalt latterlig. Enten er man en match eller ikke. Ikke noe psykisk spill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...