Gå til innhold

Noen med Playstation 3 her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt lyst å kjøpe meg en ps3. Var innom senteret i går, og der hadde de en pakke til 4500,- (160gb) og ps3 80gb til 3900,- eller noe sånt. Det er egentlig ikke så nøye for meg om jeg har 80 eller 160 giga, men med den største fulgte det også med 4 spill som må lastes ned fra internett.

Kan man laste ned spill med hvilken som helst ps3 uansett? Og hvor mye koster dette? Eller er det lurt å slå til på den til 4500,- med disse spillene inkludert? Er så usikker! Men trenger raskt svar også, for de hadde bare 2 av denne typen igjen og får ikke inn flere :|

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med tanke på prisforskjell og greier ville jeg helt klart tatt den største.

Skrevet

Jeg kjøpte den med 160GB i går på SIBA. Kostet 4295 der i kassa :)

Nå har jeg ingen formening om hva som er best, men tenkte at dersom det koster noen hundrelapper for dobbel hd så kan jo ikke det skade.

Alle PS3 som er i salg nå har samme funsjonalitet. Eneste som varierer er hd-størrelsen.

Skrevet

Hmmmmm. spørs om jeg drar til Siba idag da! ;)

Men er det mulig å laste ned gratis spill med den på 80gb? Det står jo ganske stort på den til 160 om at det følger 4 spill med...?

Forresten, har kun en veldig liten tv (er student heh), men er det verdt det allikavel?? :) Har lyst på! Men er redd jeg kommer til å gå lei fort hvis jeg må sitte 3 mm fra tven for å se noe. (14 tommers tv!!!)

Skrevet

Det er ikke inkludert noen spill på 80GB versjonen. Du kan laste ned men da må du betale ekstra. Har ikke peiling på hvor mye.

Hvis du kun har en 14" så blir det jo veldig lite. TV'en er jo mindre enn spillkonsollen ;)

Hvordan spilleopplevelsen blir kan jeg ikke si. Har du ingen konsoll i dag? Jeg for min del ventet til jeg hadde flatskjerm før jeg kjøpte PS3.

Skrevet

Har ingen konsoll nei.. Hadde en ps2 for en stund siden, men solgte den.. (spilte da på en annen tv). Ja det blir kanskje litt lite på den tven jeg har nå. Men synes det var et bra tilbud med 4 spill inkludert og alt. Blir litt impulsiv når jeg får lyst på noe også. Sukk.... Kanskje jeg burde vente..

Er så redd jeg bestemmer meg for sent og de har solgt dem alle! Æææ! What to do!

Skrevet

Solgt dem alle? Nei det gjør de nok ikke, selv om de bare har de inne så får de jo flere. Hvis ikke ville nok playstation gått kkonkurs ganske fort..

Man kan laste ned spill på alle av de, og prisen på spillene varierer fra hvilken spill de er. De som ligger på xbox/wii koster rundt 50-400 kr pr spill.

Skrevet

Et ps3 spill koster mellom 400-600 kr og når det gjelder plass kan det være lurt å ha en del da noen spill bruker stor plass ( det ene mitt brukte rundt 500 Mb ved første innstalering) Pluss du kan laste ned demoer av spill (ps 2 spill og ps 1)

Skrevet

Men derimot, jo lengre du venter jo mer "fancy" ting følger det med i pakka og jo billigere blir den.

Skrevet

Men så er det er kun den første som kom på 60gb som kan spille Ps2-spill er det ikke? Veldig greit.

Skrevet

å laste ned et spill er veldig billig via playstationstore som du har tilgang til via maskinen om den er tilkoblet internett.

Koster vel alt fra 10,- til 200,- om jeg ikke husker feil. Er så innmari lenge siden jeg var innom sist å sjekket.

Skrevet

Kjøp en brukt/gammel PS3 60GB, den aller første modellen som kom.

Jeg forhåndsbestilte PS3 da den først kom, har en slik, og anbefaler den. Veldig stillegående!

Vet at EB Games/Gamestop på Aker Brygge selger den i pakker, og med den kan du spille PS2-spill, og du har plenty med USB-kontakter.

Jeg er ikke i nærheten av å bruke de 60 gigabytene, og du kan koble på ekstern disk hvis det skulle bli et problem også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...