Gå til innhold

LIN.Ble bryllupet avlyst????

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes så synd på dere.Men det er bra at dere fant det ut nå istedenfor etter bryllupet.

Er spent på å høre hvordan det går!!!!!

:(

Augustbrud

Videoannonse
Annonse
Gjest lin, ikke pålogget
Skrevet

bryllupet er iallefall lagt på is.... krise hos fam nå. til helgen må vi ev ta ringerunde til gjestene... sukk -det blir det værste.

nei, det værste blir å miste min svigerfam tror jeg.....

Skrevet

Veldig trist å høre at det blir slik, lin, samtidig er det bedre å ikke gifte seg enn å gifte seg og angre veldig etterpå!

Ønsker deg lykke til videre, håper dere finner en løsning dere begge kan leve med og er fornøyde med.

Og husk - det er i motbakke det går oppover!

Skrevet

Trist å høre ,men det er bedre at dere fant det ut nå enn etter rett etter bryllupet.....

Skrevet

vi snakker sammen igjen nå.... klarer jo ikke helt å glemme hverandre, det er jo noe der... Vi tenker som nå at bryllupet ikke er avlyst, men utsatt, enten til nyttår eller påske. Så nå tar vi ringerunden til gjestene. Men det kan være at om bryllupet blir noe av så blir det kun med aller-aller nærmeste. Føler meg så dum nå, 3gang vi endrer dag..... måtte jo ringe rundt til gjestene like etter innbydelsene var sendt ut for å si at det ble helga før pga fotograf, kokk og alle andre som var forhindret den opprinnelige helgen -og nå ringer vi igjen.....

ja ja. Men dette ordner seg nok. Nå skal vi på prepkurs, lære kommunikasjonstekninkk/samlivskurs -noen som har vært på det??

Skrevet

Hørtes ut som en lur ide.

Lykke til!

Håper det ordner seg.

:P

Skrevet

Varme tanker også fra meg :)

Skrevet

Lykke ønskninger fra meg også ! :P

Vi har vært på samlivskurs, hadde stort utbytte av det.

Utgangspunktet vårt var et noe annet enn deres, men frustrasjon fikk vi ut. Og det regner jeg med at dere vil også.. :wink: Uansett en erfaring jeg ikke ville vært foruten.

Skrevet

Lykke til! Høres bedre ut at dere prater sammen og at dere drar på kurs sammen. Varme tanker fra meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...