Gjest Gjest_Terje_* Skrevet 13. november 2008 #1 Del Skrevet 13. november 2008 Ser denne sv-politikerkvinnen på debatter titt og ofte nå (eller var det sv eller ap mon tro??). I forhold til sammenlignbare kvinner, f.eks. Kristin Halvorsen eller Siv Jensen, så kler da Signe seg bra og litt "opp til moten", til politiker å være, og med det navnet altså. Eller? Korte skjørt og sorte strømper. Synes hun er litt søt jeg da.... Jeg spør ikke dere damer om hun er søt, men henger hun nogenlunde med i tiden klesmessig??? Er vi menn helt på jordet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reveal Skrevet 14. november 2008 #2 Del Skrevet 14. november 2008 Ser denne sv-politikerkvinnen på debatter titt og ofte nå (eller var det sv eller ap mon tro??). I forhold til sammenlignbare kvinner, f.eks. Kristin Halvorsen eller Siv Jensen, så kler da Signe seg bra og litt "opp til moten", til politiker å være, og med det navnet altså. Eller? Korte skjørt og sorte strømper. Synes hun er litt søt jeg da.... Jeg spør ikke dere damer om hun er søt, men henger hun nogenlunde med i tiden klesmessig??? Er vi menn helt på jordet??? Saksopplysning; Liv Signe Navarsete er leder i Senterpartiet (Sp). Personlig mening; Jeg liker dama. Selv om vi tidvis er på kollisjonskurs (men ikke mye)- synes jeg hun er ei tøff dame, med klare meninger og en god evne til å kommunisere. Klesveien er det heller ikke noe galt med- men strengt tatt er det ubetydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 14. november 2008 #3 Del Skrevet 14. november 2008 Haha, nå ble jeg nysgjerrig så jeg gikk på google bilder...synes ikke noen av antrekkene der var "småsexy", men hun kler seg helt greit. Jeg skjønner ikke helt hva navnet hennes har med klesstil å gjøre, men :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 14. november 2008 #4 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg synes hun er litt snupp egentlig jeg ass......kort sort skjørt er SEXY....he he he, og nydelige tynne strømper til... Navnet?? Å ja det, nei du vet disse politikerkvinnene på stortinget blir ofte sett på som litt bortkomne når det kommer til femininitet og eleganse. Mange av dem har sikkert vokst opp på små saue- eller geitefarmer langt oppi lia en plass på vestlandet, eller bak en låve på hedmarken. Og navnene deres står ofte i stil med dette også. Bare "smak" litt på navnene: Liv Signe, Gerd Liv Valla, Magnhild Kleppa....etc. Ikke akkurat hentet fra Glamour eller?? Men selvfølgelig, navnet skjemmer ingen, og det finnes sikkert mange dritsexy damer i Norge med tilsvarende navn: Olga, Magda, Liv Gunnvor, Ruth Magnhild osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. november 2008 #5 Del Skrevet 14. november 2008 Ser denne sv-politikerkvinnen på debatter titt og ofte nå (eller var det sv eller ap mon tro??). I forhold til sammenlignbare kvinner, f.eks. Kristin Halvorsen eller Siv Jensen, så kler da Signe seg bra og litt "opp til moten", til politiker å være, og med det navnet altså. Eller? Korte skjørt og sorte strømper. Synes hun er litt søt jeg da.... Jeg spør ikke dere damer om hun er søt, men henger hun nogenlunde med i tiden klesmessig??? Er vi menn helt på jordet??? Nei, dere menn er ikke helt på jordet, men du er tydeligvis. Som andre har vært inne på så er hun leder av Senterpartiet, og jeg ser ikke sammenhengen mellom navnet hennes og klesstilen. Kan du forklare meg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 14. november 2008 #6 Del Skrevet 14. november 2008 He he he, nei den sammenhengen mellom navnet og klesstilen er veeeeeldig søkt altså. Selvsagt kan man ikke vite klesstilen til en person bare ved å få opplyst navnet. Hvis man ikke er klarsynt da. Det er bare det at kvinnene med slike navn stort sett ser litt "budeiete" ut i mitt hode, og mange er det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå