Sandman Skrevet 16. juni 2003 #1 Del Skrevet 16. juni 2003 Så et innslag om han i Dagsrevyen(eller var det TV2-nyhetene?)nå i helgen. At Nei til EU har en slik leder, varmer mitt hjerte, og jeg håper inderlig at han får fortsette LENGE. Det vil rett og slett være en gavepakke til oss JA-folk. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. juni 2003 #2 Del Skrevet 16. juni 2003 Sååå engasjert som han var... Jepp... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2003 #3 Del Skrevet 16. juni 2003 Hva har han sagt??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2003 #4 Del Skrevet 16. juni 2003 Lite nytt og lite engasjert. Det var vel mer det som var morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #5 Del Skrevet 17. juni 2003 Gjett hvilket fylke han kommer fra! Jeg sier ikke mere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå