Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Ååå, jeg blir så frustrert og irritert på meg selv! I ett år har jeg vært litt flink og gått ned over 20 kilo. Har fortsatt ca 20 kilo igjen jeg må ha av, men fornuft og lyst samarbeider ikke... Ikke har jeg noe uutholdelig strengt opplegg heller, spiser mye fisk, og grønnsaker er med i hvert måltid, unner meg litt søtt av og til (av og til som en helg i blant, ikke hver helg), fire-fem måltider om dagen. Jeg svømmer en til to ganger i uka i 40 minutter, og spiller litt ballspill med noen jenter i halvannen time en gang i uka. Så jeg kunne nok trent mer, i alle fall gå en tur hver dag (jeg er altfor lat). Men nå de siste ukene, har ting sklidd for mye ut, og har vært litt for snill mot meg selv, og jeg klarer ikke ta meg inn igjen... Jeg vil virkelig ikke opp de 20 kiloene igjen... jeg vil gå ned ytterligere 20 kilo. Og likevel klarer jeg ikke gå i kjøleskapet å finne meg en gulrot når søtsuget melder seg, men drar faktisk i butikken for å kjøpe sjokolade!!! Hvorfor handler jeg så totalt i mot mine egne ønsker??
Gjest Gjest_Grethe_* Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Samme her! Kroppen bare går til butikken av seg selv, plukker masse smågodt og hiver alt i seg. Så plutselig 'våkner' jeg til meg selv igjen, og er skuffet og lei meg, og ikke minst sint. Du har klart å ta av 20 kg, kjempebra!! Så du vet hva som skal til for vektreduksjon, og det er bra! Det jeg prøver for å unngå 'autopilot-butikkturen': -Tyggis!! -Tenke på noe annet, og helst gjøre noe annet! -Ta meg en klementin Hm.. Om jeg får søtsug på kvelden, så legger jeg meg bare. Hehe. Nei, vet ikke jeg altså. Om du finner en mirakelkur, så fortell den til meg LYKKE TIL!!
Reveal Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Vet at det ikke er lett- men husk; Du er "slem"- ikke snill med deg selv når du tar den sjokoladen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå