Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

å jeg klarer ikke å finne ut hverken hvem som synger eller hva den heter eller noe :tristbla:

den er norsk, det er en mann som synger(på bokmål) høres "ny" ut, han synger om en som heter Kine/trine/line eller noe sånt, hun er den han drømmer om, den han savner osv.. er nettopp blitt slutt med meg og sambo, og når han kjørte meg på jobb og vi hadde en liten prat, så spilte de(radio norge, trur jeg) den, fikk frem minner å nu vil jeg veldig gjerne høre den igjen å sippe litt :rødme:

det var forresten kvart på 2 sånn ca. og ja jeg har googlet å kvasir å hele pakka å finner den ikke..

er det noen av dere som vet hvilken sang jeg mener??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
å jeg klarer ikke å finne ut hverken hvem som synger eller hva den heter eller noe :tristbla:

den er norsk, det er en mann som synger(på bokmål) høres "ny" ut, han synger om en som heter Kine/trine/line eller noe sånt, hun er den han drømmer om, den han savner osv.. er nettopp blitt slutt med meg og sambo, og når han kjørte meg på jobb og vi hadde en liten prat, så spilte de(radio norge, trur jeg) den, fikk frem minner å nu vil jeg veldig gjerne høre den igjen å sippe litt :rødme:

det var forresten kvart på 2 sånn ca. og ja jeg har googlet å kvasir å hele pakka å finner den ikke..

er det noen av dere som vet hvilken sang jeg mener??

Alle radiostasjoner sparer på spillelistene for rapportering til Tono (i hvert fall var det slik før), så du kan jo ringe til Radio Norge og spørre :)

Skrevet (endret)

Her kan du søke etter hvilke sanger p4 spiller til diverse klokkeslett/datoer. HER

Hvis det var på dagtid du hørte sangen du leter etter må du nesten se på radionorge.fm og topp1000 lista. Til info er de nå på ca 340- så jeg ville lett mellom 500-400.

(NB: RadioNorge spiller på dagtid kun fra denne listen frem til lør

Men; nå har jeg søkt både hos p4 og radio norge- og kan ikke se at jeg finner noe som passer til "mannlig bokmål om savn/drømmer trine/line/kine", ikke i det tidspunktet du søker.

Endret av Reveal
Gjest Catwoman
Skrevet

Hvor finner jeg topp 1000 lista til radio norge? Må jeg registrere meg først?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...