Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ryddet litt rundt i dag, og fant et brev fra min samboers lege. Det er datert et par år tilbake i tid, fra da vi ennå ikke var sammen, men hadde hatt sex sammen.

Han fikk brevet en måneds tid før vi ble sammen, og det står svart på hvitt at han hadde klamydia, medlagt var en resept på medisin, som tydeligvis ikke er brukt!

Vi snakket om å teste oss da vi ble sammen. Sånn for å være sikre, og jeg fikk negative svar tilbake på min test, og han sa hadde fått negativt svar og.

Hvordan skal jeg konfrontere han med dette?

Morsomt at dette skal dukke opp etter to år...

Flott..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ryddet litt rundt i dag, og fant et brev fra min samboers lege. Det er datert et par år tilbake i tid, fra da vi ennå ikke var sammen, men hadde hatt sex sammen.

Han fikk brevet en måneds tid før vi ble sammen, og det står svart på hvitt at han hadde klamydia, medlagt var en resept på medisin, som tydeligvis ikke er brukt!

Vi snakket om å teste oss da vi ble sammen. Sånn for å være sikre, og jeg fikk negative svar tilbake på min test, og han sa hadde fått negativt svar og.

Hvordan skal jeg konfrontere han med dette?

Morsomt at dette skal dukke opp etter to år...

Flott..!

Hm, men kan hende at han har fått kur et annet sted?

Iom at dere ikke var sammen så har han vel ikke hatt opplysningsplikt til deg om han har tatt kur for klamydiaen. Har han fremdeles klamydia forstår jeg at du er forbannet

Skrevet

Når du tester deg får du jo medisin mot det rett etter undersøkelsen, dersom legen finner betennelsesceller. Gjorde det i hvertfall i mitt eget tilfelle. Fikk pillene med en gang, da jeg trodde jeg hadde fått det, også fikk jeg svaret på prøvene en uke etterpå, og da fikk jeg vite at det bare var en vanlig betennelse i livmoren(Takk gud!)

Så da er det jo logisk om han ikke brukte resespten. Men ellers er han en drittsekk som ikke har sagt noe til deg spør du meg! Sånn er uakseptabelt. Man kan ikke holde noe så alvorlig bak ryggen på kjæresten sin!

Skrevet
Hm, men kan hende at han har fått kur et annet sted?

Iom at dere ikke var sammen så har han vel ikke hatt opplysningsplikt til deg om han har tatt kur for klamydiaen. Har han fremdeles klamydia forstår jeg at du er forbannet

Han er pålagt av loven å fortelle om sine smittefarlige sykdommer uansett om han har ett forhold til jenta han ligger med, eller ikke. Og da skulle han også ha nevnt at han eventuelt er under behandling eller ikke. Har han klamydia enda, burde han vært steril.......

Skrevet
Når du tester deg får du jo medisin mot det rett etter undersøkelsen, dersom legen finner betennelsesceller. Gjorde det i hvertfall i mitt eget tilfelle. Fikk pillene med en gang, da jeg trodde jeg hadde fått det, også fikk jeg svaret på prøvene en uke etterpå, og da fikk jeg vite at det bare var en vanlig betennelse i livmoren(Takk gud!)

Så da er det jo logisk om han ikke brukte resespten. Men ellers er han en drittsekk som ikke har sagt noe til deg spør du meg! Sånn er uakseptabelt. Man kan ikke holde noe så alvorlig bak ryggen på kjæresten sin!

Dette var en urintest som var levert inn, og svaret kom etter en ukes tid ca.

Ville ikke trodd at han fikk enda en resept hvis han allerede hadde fått en da han leverte inn prøven..

Ikke vet jeg, men jeg har i hvertfall bestilt legetime!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...