Gå til innhold

Sen/vanskelig orgasme, mann

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest petrella

Har lett etter dette temaet, men finner det ikke. Mannen min og jeg har det supert sammen, også seksuelt. Men han har vanskelig for å 'sprute' når vi har samleie eller munnseks. Ikke noe stort problem, kanskje, men det fører til at jeg har fått litt vegring for munnseks, som jeg egentlig liker innmari godt. For når jeg begynner å suge, er vi opphissa og alt er stas, men så går det en god stund uten at han kommer, jeg blir litt stressa, redd for å gjøre noe 'feil' osv. Og så er det slutt på moroa... Dermed 'tør' jeg ofte ikke begynne en gang... Samleie er litt det samme - jeg tør ikke si noe om at det er deilig når han kommer osv., siden dette antakelig sitter i hodet og jeg er redd for å gjøre det verre... Er det noen som har erfaringer? Tips? Tusen takk i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Martin

Jeg har det på samme måte, jeg kan k nulle i evigheter uten at det går - og hun kan suge uten at det går. Det er ingen problem for det er like deilig lell. Det viktige for meg er at hun har det topp - og etter at hun er vel fornøyd, ronker hun meg - og da får også jeg utløsning.

Det handler jo om å snakke sammen. Spør han om det gjør noe.

Jeg har lært teknikker for å få det til å gå ved samlie. Den ene er å ikke ronke på flere dager, og belønning med å sprute i henne som er det ultima gjør fraværet av orgasme på en stund vel verdt! Men for å få det til, må jeg ha en intens konsentrasjon rundt en fantasi, pluss at hun hjelper til med bevegelse og tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har noe av samme problem..Typen har vanskelig for å sprute når han har den inni,men det går lettere når jeg suger han.Jeg har selv skrevet et innlegg under tema "Kan noen hjelpe meg"?Jeg tror i motstning til deg at jeg ikke er trang nok jeg da,siden det går på en tt tre veed ronking.Jeg er redd for å ikke tilfredstille typen min..Jeg blir også veldig glad for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jenter, uansett om det tar tid før kjæresten deres kommer, så please ikke tro for et eneste sekund at han ikke har det godt alikevel, for det har han. Og vi menn kan få orgasme uten at vi samtidig har utløsning.

Det hender faktisk noen ganger, i hvert fall for meg, at det blir overfølsomt og da går det litt i stå. Det er utrolig godt, men blir det for følsomt så går liksom alt litt tilbake til skratch. Blir på samme måte som om at noen jenter blir overfølsomme på klitoris når de har kommet, og ikke klarer mer berøring der på en stund.

Kan det være at han forsøker å holde igjen når han kjenner at det er like før han kommer, liksom for å holde ut litt lenger? Har merket selv at om jeg forsøker å holde igjen spruten, kniper igjen litt for lang tid, så kan også det føre til at det tar lang tid før jeg får utløsning igjen.

Formen har også mye å si her, er man trøtt å sliten så vil det automatisk ta lengre tid. Om dere alltid har sex sent så vil det kanskje være en ide å prøve til andre tider på døgnet å se om det gir noen endring?

Og ikke minst, om han er veldig opptatt av at nå må han sprute fordi du forventer det, så kan det bli at han er så opptatt av å tenke på dette at han ikke klarer å slappe av nok og bare nyte.

Vet ikke om noe av dette ga noen mening for dere, men snakk med kjæresten deres om det, de er de eneste som kan gi noen fullgodt svar på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror i motstning til deg at jeg ikke er trang nok jeg da' date='siden det går på en tt tre veed ronking.Jeg er redd for å ikke tilfredstille typen min..Jeg blir også veldig glad for svar...[/quote']

Det kan du jo eventuelt bøte litt på med å drive litt knipetrening. Større muskulatur der nede vil aldri skade, snarer tvert om. Knip i vei eller kjøp vekter så hjelper det en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for seriøst svar Kristian...Godt det er noen som kan komme med seriøse svar,da dette er et problem..Var på en måte litt betryggende det du skrev..Takk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...