Baby Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Tror kroppen min holder meg for narr om dagen. Ventet (eller ikke ventet ) mensen den 11.11, men ingenting skjedde. Tok en test og den var negativ samme dag. Har heller ikke kjent noen typisk menssmerter annet enn litt vondt i lysken her om dagen. Har ellers fått mye luft i magen, er det tegn på noe tro? Hvor lenge bør jeg drøye før ny test?
Devilina Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 1 uke. det er ikke alltid gravid tester er positive før det har gått en uke eller 10 dager. Det som er i urinen som blir testet er hcg, dette stoffet, eller hva man skal kalle det, må rekke å komme opp i en høy dose før det gir ordentlig utslag. Så du må nok ha tolmodighet med deg Lykke til.
Gjest L_C Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Da jeg sluttet med p-piller fikk jeg mens 4 dager etter pilleslutt. Deretter tok det 45 (!!!) dager før jeg fikk neste mens. Jeg har alltid ellers hatt normale sykluser, men kroppen min trengte tydeligvis litt tid på å komme seg etter at jeg har brukt p-piller i ett par år. Nå vet jeg ikke om du har sluttet på pillene nylig eller for lenge siden (eller ikke i det heletatt). Bare nevner at det er en mulighet at du ikke er gravid selv om du ikke får mens. Jeg gikk også å kjente på symptomer.. og ikke minst ventet meg å se "GRAVID" når jeg tok tester..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå