Gå til innhold

Har du skiftet nick her inne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt sammen nicket hele tida, bortsett fra at jeg fikk retta en skrivefeil for ikke lenge siden.

Videoannonse
Annonse
Gjest Virvel
Skrevet

Jeg begynte min karriere på KG som kitchenwitch, men etter hvert følte jeg at det ikke passet meg så godt lenger. Har ingen planer om å bytte flere ganger!

Skrevet

Har byttet en gang før.

Var løvemamma.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg het Minnie da jeg først begynte her. Jeg lurer meg på om det kan være så mye som tre år siden jeg først registrerte meg. Lenge siden i hvert fall.

Jeg byttet fordi det var så mange uregistrerte brukere som kalte seg minnie, Minnie Mus, Minni osv. Var vanskelig å skille seg fra disse. Så da ble det Matahari, fritt oversatt fra Mata Hari, en eksotisk danser som også jobber som spion i 30-årene (tror jeg det var).

Skrevet

Jeg har ikke skiftet nick, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller.

Har derimot vært registrert her før, for lenge, lenge siden, men så glemte jeg både nick og passord(var ikke så veldig aktiv), derfor laget jeg meg et nytt nick. Husker ikke hva det gamle var. Eksisterer det gamle forumet enda, forresten? Hadde vært moro å lest litt igjen der...

Gjest Donna
Skrevet

Jeg var en av alle som het noe med "lille"...(var mange en periode som gjorde det!!) ...så oppdaget noen nicket mitt - og jeg byttet til stjernetegnet mitt jeg :wink:

Skrevet

Og jeg som har savnet løvemamma. hehe, ja ikke rart jeg ikke har sett no mer til det nicket da. men det har skjedd før det, når noen har byttet nick, blir helt forfjamset helt til jeg finner ut av tingene, og noen ganger gjør jeg nok ikke det.

jeg har ingen planer om og bytte nick. det er en del som vet hva jeg kaller meg, men jeg tror ikke så mange av de er her inne, og skulle noen andre kjenne meg igjen skal jeg nok overleve dette

Gjest vampie
Skrevet

joda jeg var Lisle før... fant ut at jeg heller ville bruke nicket som jeg bruker overalt på nettet så jeg registrerte vampie i tillegg.

Skrevet

Jeg har byttet ja, het *Sandra* (eller noe lignende) før.

Skrevet

Jeg het 08juni02 før fordi jeg var mest på bryllupsforumet og det var den datoen jeg skulle gifte meg. Etter at jeg giftet meg (ett år siden) skiftet jeg nick til det jeg har nå. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg byttet også nick en liten stund etter jeg registrerte meg. Jeg hadde opprinnelig navnet mitt som nick, men ville ikke fortsette med det!

Skrevet

In a galaxy far, far away var jeg registrert som Nova, men endret det til SuperNova i forbindelse med at forumet ble oppgradert.

I praksis har jeg altså alltid vært S

Dessuten har jeg alltid hatt samme avatar.

Skrevet

Jeg har og byttet nick... fra Lille_ til Lilletrille fordi _ skapet kaos, og nå til Amber fordi Lilletrille ikke er noe godt bilde på hvem jeg er 8)

Skrevet

Vega har aldri skiftet nick.

Men kanskje en dag...

Vet jo aldri.

Har ikke lyst. Men kanskje jeg blir lei, rett og slett...

Hum.

Og kommer tilbake som - ja, hva? Man er jo bare seg selv, på godt og vondt...

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg har skiftet nick og det er fordi jeg klarte å glemme passordet og jeg hadde ikke den mail adressen lengre som jeg brukte under det nicket. Hege hjalp meg, så nå er jeg under det gamle og det nye nicket mitt.

Gjest Candyfloss
Skrevet

Jeg var først Ice_White, så ¤_Fairytale_¤ og nå.. Candyfloss :blunke:

Skrevet
Jeg var Misha i det gamle forumet :)

Å ja, det stemmer! Husker deg godt, pleide og være på chatten med dere! :D

Jeg har byttet nick to ganger, først var jeg Ottilie, så var jeg Vilya og nå Lana Lang. Første gang byttet jeg fordi jeg ikke lengre følte nick'et passet, andre gang fordi det var en bruker med nesten samme nick og jeg ville ha en forandring.

Skrevet

Ottilie husker jeg fra chaten ja. Vi hadde mye moro :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...