Gjest Ferietipset- ny reiseside på net Skrevet 13. november 2008 #1 Del Skrevet 13. november 2008 Fant denne kule siden på nett...Masse bra info og tips og til og med konkurrane hvor man kan vinne reise for 2 :=) www.ferietipset.no Blir jo nesten som tripadvisor dette. Hilsen Bølla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Fluffy_* Skrevet 13. november 2008 #2 Del Skrevet 13. november 2008 Den så kul ut. Litt mer spenstig enn tripadvisor vil nå jeg si.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verksted Skrevet 13. november 2008 #3 Del Skrevet 13. november 2008 Tja, de har mye innhold, men synes ikke noe om designet. Ser litt stusselig ut synes jeg. Men for den som er glad i å reise finner man sikkert mye artig her. Burde vel strengt tatt hatt et litt mer brukervennlig design synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pila Skrevet 13. november 2008 #4 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg syns den var fin jeg. Fant masse fin informasjon og mange flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå