Gjest tonja Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Hvilken butikk jobber dere på og hva gjør dere?(hva slags ansvar har dere på jobben..) Jeg har en venninne som sier at der hu jobba satt de bare i kassa og rydda ut noen varer når de fikk. Der jeg jobber sitter jeg i kassa, tar å setter ut varer, svinner varer og kaster ut i søpla, bestiller nesten alt av varer(utenom melk og noe småtteri), jeg ordner med labler(altså prislapper), tømme pressa gjør vi også om vi må..jeg synes egentlig det er greit. Av og til tar jeg oppgjørene for noen dager også og div. annet småtteri...
LukaFrost Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Jeg har jobba noen år i butikk og har gjort det meste. Det eneste jeg ikke har gjort er papirarbeidet som sjefen gjør. Ta oppgjøret har jeg gjort da. Hva man gjør kommer vel litt an på størrelsen på butikken. På mindre butikker vil jeg tro at de fleste gjør det meste. Hva vil det si å svinne varer?
Gjest Catwoman Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Hva vil det si å svinne varer? registrere varer som har gått ut på dato, er dårlige etc. som svinn. Jeg jobber i daglivaren. På Meny. Er frukt og grønt-ansvarlig. Og har ansvar for alt som har med den avdelingen å gjøre. Bygge opp diskene, bestilling, svinn etc. Mesteparten og ofte hele dagen går med til det. Har jeg ledig tid gjør jeg litt annet småtteri i butikken: fyller inn varer, rydder hyller, tømmer flaskeautomaten, papppressa osv.
LukaFrost Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Oki.Å skive opp varer som er utgått + brekkasje er noe som gjøres fortløpende hos oss etter hver som det blir oppdaga. Har aldri hørt noe navn for det.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 jeg har jobbet i 3 år i matbutikk. I begynnelsen hadde jeg kassen og fylte litt på varer o.l Senere fikk jeg mer tid utafor kassene, betilling av varer, blad og avis ansvarlig. Etter det, frukt og grønt avdeling, men det var så fysisk tungt at det har jeg sluttet med, tar enda en vakt eller to på den avdelingen hvis det er behov for det. nå er jeg kun i butikken og styrer med torg, sjokkerselgere, vareplassering, deligering av andre oppgaver til de som jobber "under" meg, kundebehandling, hjelper de i kassen hvis de får et problem, bank i butikk, og post i butikk styere jeg med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå