Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 I en tråd her inne spørres det om hvor gammel man er,hvor mange forhold man har vært i og hvor lenge de varte..Mange svarer at de har vært i flere forhold men bare noen få av dem har vært/er seriøse.. Hva kjennetegner for deg et seriøst forhold? Er det varigheten? er det hvor sterke følelser man har? Involvering av familier? Om man er samboere eller ei?
msDelenn Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 for meg er et seriøst forhold noen jeg er sammen med som jeg tenker jeg ville ønske å gifte meg med. Flytte sammen og få barn.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 for meg er et seriøst forhold noen jeg er sammen med som jeg tenker jeg ville ønske å gifte meg med. Flytte sammen og få barn. Tror det er litt mer nyansert enn som så, men dessverre mener nok majoriteten at du har rett. Det betyr at folk som meg, som ikke skjønner poenget med å dele kjøleskap, vaskemaskin, og barneoppdragelse; aldri kan ha et seriøst forhold. Jeg tror egentlig det er feil. Jeg har gjerne seriøse forhold, men ikke så tette. Jeg har to langvarige forhold bak meg, begge varte ca 10 år - og ingen av dem gikk over pga manglende tetthet. Tvert imot; det var manglende personlig rom (for dårlig økonomi til å ha plass nok) som ikke funket for meg eller partnerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå