Gjest Gjest_Sofie_* Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Jeg er ei jente nordfra, som lurer på å flytte til Oslo. Er ikke spesielt godt kjent i byen, men vil bo i et så rolig/trygt område som mulig, samtidig ikke helt usentralt. Vet enda ikke hvor jeg blir å arbeide, men kan hende Ullern. Hvor bør jeg begynne med å lete etter plass å bo?
Gjest Pupsilure Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Begynn på finn.no, og se hva du får de forskjellige setedene Ullern er et dyrt område, men veldig fint der
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Jeg hos på Torshov, og har tidligere bodd på Bjølsen. Begge stedene ligger i bydel Sagene, og jeg trives veldig godt her. Nærme sentrum, god kollektivforbindelse, lite bråk og man bør ikke være redd for å gå hjem alene
Gjest Gjest_Sofie_* Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Takk for svar dere..ser ut som man får litt mer for pengene på Sagene vs. Ullern.. Så Sagene er ikke et "skummelt" sted...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå