Gå til innhold

Snacks på kino..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Avhenger veldig av dagsformen egentlig, men smågodt har vært en vinner til nå. Jeg drikker stort sett alltid Farris eller Bonaqua, er ikke så glad i vanlig brus.

Et par ganger har jeg og kjæresten min delt et beger stenfrie druer, fungerer kjempebra på kino!

Men nå tror jeg kanskje jeg skal gå over til popcorn, det er jo det klassiske kinosnackset, og jeg liker popcornlukten på kino :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får et inntrykk av at å gå på kino er en unnskyldning for å trykke i seg mye dritmat. Og jeg er ikke noe unntak ;p Jeg spiser som oftest smågodt (sjokolade og salt lakris), bare sjokolade eller en liten popcorn. Drikker som oftest vann, av og til cola zero.

Skrevet

Jeg har en tendesn til å trykke i meg altfor mye godteri, noe som ender meg at jeg blir kvalm og uggen halveis inni filmen.

Prøver derfor å kjøpe noe som varer litt, kanskje klubber som kan suges på og små ting

Skrevet

Smågodt eller baconsnacks..

Skrevet
Får et inntrykk av at å gå på kino er en unnskyldning for å trykke i seg mye dritmat.

Du har helt rett :ler:

Har flere ganger tatt meg i å lete med lys og lykte etter en severdig film, fordi jeg har så lyst på godteri. Hadde jo blitt billigere å ta med godisen hjem og spise den foran tv da.

Irriterer meg forresten sånn over at det er så mye reklame på kino at godteposen er tom før filmen får begynt. Tenker alltid at jeg skal spare til det begynner, men tar man først en bit er det gjort :lur:

Skrevet

Ingenting eller smågodt. Hvis jeg spiser smågodt river jeg av ca halvparten fra toppen av posen så den ikke knitrer sånn.

Skrevet

Toffin, M og Kjeft med appelsinsmak. Det skinner kanskje gjennom at jeg har passert 40 :ler:

Skrevet

Smågodt og TabXtra. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

er på kino nesten hver helg siden min samboer elsker film og ikke klarer vente til de kjem ut på dvd. Da er snusen med, drikke vann eller sprite zero/pepsi, litt smågodt og en sjokolade

Gjest grettenper
Skrevet

Dere som spiser popcorn, tenker dere ikke på at de som sitter ved siden av hører hvert eneste knas?

Hva er vitsen med å se en flott film med fantastisk lyd hvis popcorneffekten er med under hele filmen?

Skrevet
Du har helt rett :ler:

Har flere ganger tatt meg i å lete med lys og lykte etter en severdig film, fordi jeg har så lyst på godteri. Hadde jo blitt billigere å ta med godisen hjem og spise den foran tv da.

Irriterer meg forresten sånn over at det er så mye reklame på kino at godteposen er tom før filmen får begynt. Tenker alltid at jeg skal spare til det begynner, men tar man først en bit er det gjort :lur:

Å, så godt å se at vi er flere :ler:

Jeg spiser stort sett smågodt, gjerne mye drops og liknende som varer litt, sånn at jeg utsetter kvalmen til etter reklamen, ihvertfall :fnise:

Jeg bretter alltid opp posen på forhånd slik at det ikke skal bråke. Og så drikker jeg pepsi max.

Skrevet

Må ha popcorn og cola.. Og en sjokolade, helst krokanrull eller toppris.

Gjest Gjest_gurimalla_*
Skrevet
Dere som spiser popcorn, tenker dere ikke på at de som sitter ved siden av hører hvert eneste knas?

Hva er vitsen med å se en flott film med fantastisk lyd hvis popcorneffekten er med under hele filmen?

Popcorn bråker da ikke noe særlig???

Og hvis popcornet "bråker" så mye kan det ikke være FANTASTISK lyd på filmen, hihi :popcorn:

Ikke kan filmen være så flott heller hvis det eneste du får med deg er det såkalte popcorn "bråket"..!

Gjest grettenper
Skrevet
Popcorn bråker da ikke noe særlig???

Og hvis popcornet "bråker" så mye kan det ikke være FANTASTISK lyd på filmen, hihi :popcorn:

Ikke kan filmen være så flott heller hvis det eneste du får med deg er det såkalte popcorn "bråket"..!

Man hører det godt hvis man ikke spiser popcorn selv. I et rolig parti av filmen med klining og sus i skogen, så hører man "knas knas".

Det kan jo være veldig fyldig og fin lyd selv om det ikke er så høyt. Hvis knaseren sitter nærme er det umulig å ikke få med seg smattelydene.

Skrevet

Helt forbannet enig. Finnes sykinger som tygger både popcorn, baconsnacks og alt annet med åpen munn. En sitter der og håper de snart er ferdig med hele boksen. Og de blir fort ferdig, men da er det dypdykk i ymse papirposer...

Jeg skjønner ikke vanen med å måtte proppe seg med dritt på kino noe mer enn jeg skjønner folk som ikke har lært vanlig folkeskikk...

Jeg tar gjerne med meg litt sjokolade inn, siden jeg som oftest er på kino i helgene, men det er lydløst godteri. Har vurdert en gang eller to å ta med meg en boks med noe sprøtt og tygge og smatte meg gjennom filmen :ler: men det er ikke verdt det.

(Synes dessuten foreldre gjør en drittjobb med hensyn til å lære unger å oppføre seg som folk på forestillinger, enten det er kino eller teater...)

Skrevet

Helt enig! Det er utrolig irriterende. Spis i det minste med munnen igjen.

Skrevet

Det må da være kinoer med utrolig dårlig lydsystem dere har vært på.. Har aldri hørt folk som tygger jeg..

Gjest Gjest_Molle_*
Skrevet

Jeg har bestandig med en flaske vann og noen fishermans friend i tilfelle hostekule. Noen ganger kjøper jeg i tillegg masse mykt smågodt, men det avhenger litt av hva slags film det er, og hvem jeg går sammen med. Spiser popcorn en sjelden gang, men da nesten alltid til typisk guttefilmer.

Baconcrisp er forøvrig omtrent det verste man kan ta med inn i en kinosal. Slutter aldri å forundre meg over at det selges i kiosken utenfor.

Gjest Gjest_Nusse_*
Skrevet

En halvliter vann og litt smågodt...mannen derimot kjøper ca et halvt kilo smågodt og spiser alt gjennom reklamen. Jepp; han er kvalm når filmen starter...så midt i filmen tar han restene av det jeg ikke orker...han er en av dem som knitrer og bråker, og jeg må hysje på ham hele tiden! :fnise:

Jeg tenker alltid at jeg vil ha popcorn, men vi spiser nesten alltid middag før kino(kan ikke se kino på tom mage, eller spise snop før middag), så da er jeg for mett til popcorn på kinoen....

Skrevet

Jeg slutter alltid å spise av godteriet når reklamen er ferdig jeg, da legger jeg bort posen selv om det er mer igjen. Unser filmen vil jeg konsentrere meg om filmen, ikke trøkke i meg snop og være årsaken til bråk for de rundt meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...