Gå til innhold

Snacks på kino..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_muffe_*
Skrevet

Jeg simpelthen elsker kino popcorn, og må alltid ha medium størrelse. Drikke varierer mellom cola light eller vann. Sjokolade o.l. har jeg ikke behov for...

Hva spiser du på kino? Og hvilken størrelse på popcornet, en liten er altfor lite for meg :popcorn::popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Popcorn, medium størrelse, eller ekstra stor om jeg skal dele den med noen. Noen ganger kjøper jeg er melkerull også. Til drikke liker jeg enten solo eller vann :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Ansjoni
Skrevet

Jeg spier helst druer.

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet

Smågodt i store mengder. Helst sjokolade og salte ting. :sikle:

Skrevet

Smågodt etterfulgt av popcorn eller baconsnacks. Man må ha noe salt etter alt det søte. Huff, nå fikk jeg lyst til å gå på kino ;)

Har forresten alltid lurt på hvorfor gulvet på kinoen alltid er fullt av popcorn. Kaster folk det utover med vilje, eller er det virkelig noen som søler alt utover på hver eneste forestilling? Og hvorfor kjøpe popcorn til dyre dommer for så å spise ca 10% og sette igjen resten. Og hvorfor tar ikke folk med seg papir og tomme spann til søplebøtta? Eller panter flaskene istedenfor å kaste dem? (beklager digresjonen) :)

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet
Og hvorfor tar ikke folk med seg papir og tomme spann til søplebøtta? Eller panter flaskene istedenfor å kaste dem? (beklager digresjonen) :)

Fordi folk generelt ikke eier folkeskikk, og spesielt ikke når de er på kino.

Skrevet

Nikotintyggis og cola light. Er nesten aldri på kino men.

Skrevet

^

Jeg søler alltid når jeg spiser popcorn! Vet ikke hvorfor :klø: Sofaen ser hvertfall ut som en svinesti om jeg spiser popcorn..

Men jeg må altså da ha popcorn på kino ;) Pleier vanligvis å smake ekstra godt av popcorn man får kjøpt på kino, men sist gang jeg var på kino var popcornet både kaldt og seigt :dry:

Smågodt er også en vinner i kinosalen :)

Skrevet

Det er sjelden jeg spiser noe på kino, men de gangene jeg gjør det spiser jeg sjokolade.

Skrevet

Kjøper en pakke smurfedrops og et lite rør med smarties :sikle: har også kjøpt en del smågodt og baconsnacks :popcorn:

Skrevet

Jeg kjøper saltsild eller tyrkisk pepper som jeg spiser under kinoen.

Ikke popcorn, men hvis de jeg går med kjøper hender det jeg smaker litt. Og angrer alltid på at jeg smakte for da blir jeg så tørst, men drikke har jeg aldri med. Jaja.

Skrevet

Smågodt, alltid masse smågodt. :)

Skrevet
Sjokolade o.l. har jeg ikke behov for...

Syke menneske... :ler:

Smågodtblanding med stort innslag av sjokolade her. Til slutt noe salt. Og en eller annen gang skal jeg huske at en liten flaske brus ikke er nok til to timer film, når man har hivd innpå store mengder godteri :)

Gjest Gjest_muffe_*
Skrevet

Haha, ikke misforstå meg, sjokkis har man alltids behov for :spise:

Av en eller annen grunn har det aldri blitt til at jeg spiser det på kino (ellers derimot...)

Hva med str på popcorn, alle jenter synes jeg er "gal" som spiser SÅ stor popcorn bøtte. Kunne fint fått i meg stor også jeg!

Skrevet (endret)

Når jeg og kjæresten er på kino pleier vi å kjøpe sånn par-meny. Det er en stor (eller medium kanskje? den er iallefall passe stor) popcorn og to halvlitere med cola.

Han vil ofte ha seigmenn og melkesjokolade i tillegg og jeg vil ha melkesjokolade og salt smågodt.

Det pleier med andre ord å gå med noen kroner når vi er på kino :fnise:

Men vi spiser som regel ikke opp alt godteriet da.

Når jeg er med ei venninne av meg på kino så pleier hun alltid å ha med masse godt som vi kan spise. Alt fra kyllingvinger til kyllingsalat til bakt potet til hjemmelaget godteri til frukt og grønnsaker. Noen ganger går det bra men ofte søler vi som de to små grisungene vi er :gjeiper:

Vi rydder forresten alltid opp etter oss hvis vi har rota mye.

Endret av NiChia
Skrevet

popcorn og smågodt i varierende mengde.

Men jeg kan ærlig si at jeg irriterer meg litt over andres vaner av og til. For eksempel de som bare MÅ stikke hele hånden sin og finne den ene M&M-kulen nedest i posen på det stilleste momentet i hele filmen, og generelt bråker mer enn det er nødvendig. Jepp, jeg irriterer meg over sånt småtteri! :jolie:

Skrevet
Når jeg er med ei venninne av meg på kino så pleier hun alltid å ha med masse godt som vi kan spise. Alt fra kyllingvinger til kyllingsalat til bakt potet til hjemmelaget godteri til frukt og grønnsaker. Noen ganger går det bra men ofte søler vi som de to små grisungene vi er :gjeiper:

Vi rydder forresten alltid opp etter oss hvis vi har rota mye.

Det må jeg si, bakt potet på kino?! :surprised:

Skrevet

Spiser smågodt. Og bråker IKKE med posen, slik som mange andre gjør :PPPP

Skrevet
Det må jeg si, bakt potet på kino?! :surprised:

Ja, men vi har funnet ut at hvis man skal spise bakt potet på kino så får man ikke med seg filmen :gjeiper:

Så det har vi bare gjort en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...