Hinata Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Skal kjøpe meg shampo snart, den gamle begynner å bli tom. Har du noen gode volumshampoer å anbefale? Har brukt l'oreal volume extreme i det siste, men syns ikke at den gir meg så mye volum å skryte av. Har også brukt MOP sin med Basil Mint (har også problemer med fett hår), men denne gjorde at tuppene ble veldig tørre(men kan evnt fikses med bra balsam) Lurer litt på å kjøpe Redken Body Full shampo, noen som har noen erfaringer med denne? Burde jeg kjøpe balsamen som "hører til" eller burde jeg finne en balsam som er ment for tørt hår.. :klø: Håret mitt er som følger: Skulderlangt, naturlig hårfarge, bruker minimalt med hårprodukter, kan bli litt krusete, blir lett fett ved hodebunnen og lett tørt ved tuppene.. Setter pris på innspill og kanskje andre forslag
laperla Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 (endret) Skal kjøpe meg shampo snart, den gamle begynner å bli tom. Har du noen gode volumshampoer å anbefale? Har brukt l'oreal volume extreme i det siste, men syns ikke at den gir meg så mye volum å skryte av. Har også brukt MOP sin med Basil Mint (har også problemer med fett hår), men denne gjorde at tuppene ble veldig tørre(men kan evnt fikses med bra balsam) Lurer litt på å kjøpe Redken Body Full shampo, noen som har noen erfaringer med denne? Burde jeg kjøpe balsamen som "hører til" eller burde jeg finne en balsam som er ment for tørt hår.. :klø: Håret mitt er som følger: Skulderlangt, naturlig hårfarge, bruker minimalt med hårprodukter, kan bli litt krusete, blir lett fett ved hodebunnen og lett tørt ved tuppene.. Setter pris på innspill og kanskje andre forslag Hei:) Har brukt Body full fra Redken i ca. 2-3 uker, nå og må si jeg er overraska over denne. Håret både ser og føles tykkere. Jeg har veldig glatte og fine hår, og derfor er det heller dårlig med alt som heter volum. Vil absolutt anbefale denne serien. Lukter også godt, litt friskt... mint? Litt avkjølende, eller hva jeg skal si. Er det ikke slik at en helst bør bruke både shampoo og balsamen i samme serie? Har hørt det i allefall. Ellers har jeg brukt Big sexy hair og Add volume fra KMS uten å synes de har hatt noe effekt. Endret 12. januar 2009 av laperla
Gjest Raptuza Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Light Volume fra Bonacure Schwarzkopf er bra. Det er sjampo.
Kamelia83 Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Jeg har hørt mye bra om Sebastian Body double. Det blir mitt neste innkjøp av shampoo hvertfall :O)
snixy Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 (endret) Prøv Big Sexy Hair! Prøvde denne etter anbefaling fra frisøren for over ett år siden, og sverger fortsatt til denne serien! Shampoen og balsamen er drøy, lukter godt, og du kjenner virkelig at håret blir rent, glatt og mykt. Anbefales på det sterkeste. For å få enda mer volum kan du kjøpe Voulmizer Mousse i samme serie. Den har du i "lagvis" i håret inne ved hårroten i håndkletørt hår. Dereter føner du håret, gjerne med hodet opp ned i begynnelsen, og da får du volum da!! Endret 12. januar 2009 av snixy
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 (endret) http://abo.shapeup.no/images/bigsexyhair.jpg Innlegget redigert. Se reglene. Bilde fjernet mtp. Copyright. Strix -mod- Endret 12. januar 2009 av Strix
Gjest Raptuza Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 Brukar og Big Sexy Hair for tida, men eg blir litt tørr i hodebunnen av den. Ville heller gått for Redken eller Bonacure.
Hinata Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 12. januar 2009 Blir også irritert i hodebunnen av big sexy hair, syns ikke den gir så gode resultater som jeg hadde håpet heller da.. Men å lukte himmelsk gjør den
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #10 Skrevet 12. januar 2009 Blir også irritert i hodebunnen av big sexy hair, syns ikke den gir så gode resultater som jeg hadde håpet heller da.. Men å lukte himmelsk gjør den Enig! Både håret og hodebunnen min blir tørre av dette merket...
brumma* Skrevet 12. januar 2009 #11 Skrevet 12. januar 2009 Lurer litt på å kjøpe Redken Body Full shampo, noen som har noen erfaringer med denne? Jeg liker den ikke... Synes ikke den gir noe ekstra volum i det hele tatt, og håret mitt føltes skittent veldig kjapt.
Amanlis Skrevet 12. januar 2009 #12 Skrevet 12. januar 2009 Har god erfaring med KMS sin add volume. Jeg har prøv flere typer volumeshampo, men ender alltid tilbake til den-
Solknapp Skrevet 12. januar 2009 #13 Skrevet 12. januar 2009 Jeg er heller ikke fan av big sexy hair. Min hodebunn har blitt irritert av denne sjampoen, ikke mer volum har jeg merket heller. Jeg bruker Redken sin, den fungerer greit, men er ikke superfornøyd... Leter også etter den perfekte volumsjampoen
Hinata Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 20. januar 2009 Har nå fått prøvd ut Redken, og den skuffet meg Vil ha volum
teebie Skrevet 20. januar 2009 #15 Skrevet 20. januar 2009 Jeg har hørt mye bra om Sebastian Body double. Det blir mitt neste innkjøp av shampoo hvertfall :O) Jeg synes denne er den beste, og jeg har prøvd mye forskjellig. Er mild og snill mot håret (jeg synes ihvertfall det er viktig å ikke slite på håret, heller gjøre det så sterkt som mulig), og lukter godt. Balsamen er også veldig bra;)
Gjest Raptuza Skrevet 21. januar 2009 #16 Skrevet 21. januar 2009 Eg har ein de fall og bølger i håret, og brukar ofte krøll-sjampo. Syns ikkje dei gjev mindre volum i håret enn ein volumshampo. Så det er verd forsøket!!
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #17 Skrevet 21. januar 2009 MARTRIX er knallbra.selger 4 produkter til under 200 kr nå på lookfantastic.
Gjest Kinna Skrevet 21. januar 2009 #18 Skrevet 21. januar 2009 Jeg bruker KMS og er veldig fornøyd - men det er ikke shampoen som er det viktigste volum-trikset mitt - det er mousse`n .. Jeg anbefaler alle å bruke Tecni.art sin volume mousse .. den finnes i forskjellige styrker og med mitt tykke hår bruker jeg nr. 5 - den er genial ..
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #19 Skrevet 22. januar 2009 Jeg sverger til Joico som volums-hampo og -balsam (de grønne flaskene). Jeg har veldig tungt hår, men får faktisk mye volum av disse to. I tillegg så gjør de ikke håret mitt knusktørt og de gir meg heller ikke fett hår.
DDuck Skrevet 22. januar 2009 #20 Skrevet 22. januar 2009 SP 1.3 volume shampo med SP 2.3 volume booster itillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå