smilefiskeb Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Eg leitar etter det meste som har med sommarfuglar å gjere. Alt frå dekorasjonar, brudepikekjolar med sommarfugldetaljar, tiara, smyke og eventuellt andre sommarfugl ting ein kan bruke i eit brylup... Nokon som veit om gode nettsider / butikkar som selger slike ting? Blir veldig glad for tips!
Blemme Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 (endret) Hei Hvis du googler butterfly + wedding finner du masse! Her er et par sider: Butterfly decorations for weddings Butterfly wedding theme On wings of love: A butterfly wedding primer Også har du selvfølgelig Ebay - Butterflies / Wedding clothing Endret 13. november 2008 av Blemme
smilefiskeb Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 tusen takk eg er litt dårlig å leite på nettet..
Solstrålejenta Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Denne nettsiden har jo noe iallefall
Rampolina Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Blomsterbutikkene har hvertfall sommerfulger i masse forskjellige farger. Nå er et mye svart/sølv/gull og dypere farger som er, men mot våren igjen bytter de sikkert. Kan jo brukes som dekorasjon hvertfall. Koster 10,15 og 30,- her. (Østfold)
Phaedra Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Jeg må bare si at sommerfugler var en kjempeidé som tema. Jeg har for det meste bare tenkt på tema som farger eller seson (høst/vinter/sommer osv.) Det går jo an å ha helt andre ting som tema =) Takk for ideen! Den var kjempesmart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå