Gå til innhold

tale/dikt til venninne

Anbefalte innlegg

Gjest EMMA2- ikke innlogget
Skrevet

Heisann!

Min gode venninne skal gifte seg nå, om noen uker. Har tenkt til å si noen ord under middagen, men liker ikke tanken på å holde tale. Har noen forslag til ett dikt el, som jeg kan fremføre?

Om venner, og kanskje litt kjærlighet????

Takk!

Emma :blunke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Må bare få denne opp litt....

HJELP!!!!

Skrevet

Jeg stiller meg opp sammen med deg og venter på svar...

Halloooo! Alle dere som har holdt flotte taler i bryllup før, kom igjen! :sjarmor:

Kanskje vi skal dikte noe sammen, gjest? :ler:

Skrevet

Boken "Taler til enhver anledning" gir dere masse tips ang taler. koster rundt 250 kroner i bokhandel eller kasnkje den finnes på biblioteket?

Lykke til :)

Skrevet

hva med å skrive talen som dikt?? det synes jeg er flott, løser opp stemning litt, folk ler -du blir avslappet (alltid morsomt med poeng som rimer... rim er morsomt det) og når du står m arket foran deg og skal lese, blir man ikke så nervøs som om man skal tale, man kan jo rett og slett bare lese rett opp!

Skrevet

Hei!

Jeg leter og leter jeg også... her er et jeg har funnet, hva syns dere om dette:

Det er ikke lov å legge inn dikt, sanger eller andre tekster har kopirett. Diktene måtte dessverre slettes. Marianne (moderator)

Skrevet

Jeg trenger også inspirasjon til jeg skal være forlover neste sommer. Tusen takk mowgli - det siste diktet her passer helt perfekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...