Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #21 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg betalte ingenting for det hun gjorde, vi er i dag såpass venner at vi prates jevnlig, jeg fikk en god opplevelse og en venn. Det er i så fall bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 14. november 2008 #22 Del Skrevet 14. november 2008 Den må du lenger på landet med. Jeg trenger bare en e-post fra deg for å finne ut nok til å spå korrekte ting om deg. Det er egentlig temmelig enkelt. Vil du kjøpe et dataprogram av meg som gjør dette enda enklere. Hvem tror du er gode kunder på slik programvare? Artig påstand. La meg sende deg en mail fra min bmail.com adresse, så kan du få dine to timer til å finne ut alt om meg, hvor jeg bor, hva som har skjedd meg de siste ti år, og gi meg en tilbakemelding. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #23 Del Skrevet 14. november 2008 Les denne artikkelen, hvis du vil vite hvordan spåkoner lærer seg å bløffe om sine overnaturlige evner. Det er enkelt og være spåkone. Man sier bare det folk vil høre og alt som er opplagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå