Gå til innhold

Inspirasjon til barnerom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage barnerom etterhvert. Skal male om og finne møbler, gardiner, lamper og ideer til romløsning mht. skap og skuffer osv.

Noen som har gode nettsider der jeg kan få ideer? Har prøvd møbelbutikkene, jotun og ifi, men finner ikke noe som faller i smak og har ikke flere ideer til hvor jeg kan se.

Rommet er relativt lite (10 m2) så jeg er på jakt etter noe som kan gjøre det lille ekstra for minstejenta. Håper noen har gode råd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Petrelli
Skrevet

På Ikeas nettsider synes jeg de har fine ideer både til barne- og ungdomsrom.

Skrevet

Har ikke så mye tips når det gjelder innredning og sånt, men synes Mortil3.no har en del stilige tilbehør, dekorasjoner, sengetøy o.l. som skaper mye av stilen i rommet.

Ellers finnes det utrolig mye barnemøbler som ikke selges i de vanlige kjedebutkkene, men som du kan finne på nett.

wallies.com er forøvrig en bra inspirasjon til dekor, generelt sett...

Gjest AnneShirley
Skrevet

Jeg falt pladask for et gardinstoff jeg fant på en amerikansk nettbutikk og tar utgangspunkt i dette stoffet for resten av innredningen. Sikkert litt bakvendt, men jeg synes det blir veldig fint :)

Skrevet
Jeg falt pladask for et gardinstoff jeg fant på en amerikansk nettbutikk og tar utgangspunkt i dette stoffet for resten av innredningen. Sikkert litt bakvendt, men jeg synes det blir veldig fint :)

Jeg dekorerer lillegutts nye gutterom med inspirasjon fra noen kule "wallies" jeg fant, så jeg er vel ikke noe bedre... Måtte kjøpe sengetøy som sto i stil, og har begynt å sikle på skapknotter i samme stil på ebay...

Har funnet en kul hylle jeg vil ha også, hadde den ikke vært så utrolig dyr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...