Rakel Skrevet 13. november 2008 #1 Del Skrevet 13. november 2008 Nå når jeg har en 1-åring, og mann offshore, ønsker jeg å handle en del av gavene på nettet. Orker ikke å stresse rundt med en gråtende 1-åring.. Er det noen som har gode tips til nettsteder å handle til både bestefar, barn og venninde? Dersom du har noen gode ideer, eller har kjøpt noe lurt, så del det gjerne med oss her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #2 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg synes det er fantastisk mye morsom på Perpetual Kid. Passer kanskje særlig til tenåringer i den "vanskelige" alderen der de er for store til leker og for unge til praktiske ting til huset/matgaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 13. november 2008 #3 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg har handlet til mannen på komplett.no Til søster på capris.no Til mamma har jeg bestilt et abonnement på et blad (på bladets hjemmesider) Til venninne har jeg handlet på strawberrynet.com osv osv. Poenget er vel å finne ut hva man vil handle, så finner man som oftest en nettbutikk som selger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mocca_* Skrevet 13. november 2008 #4 Del Skrevet 13. november 2008 Det er mye fint til alle på netthandelen.no og veldig mye fine klær på barnegarderoben.no og rockmybaby.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 13. november 2008 #5 Del Skrevet 13. november 2008 Jag har precis beställt böcker som julegave, både till mannen och barnen. Kanske till svigermor också (fast jag vill så gärana läsa dem själva så det kanske jag gör och så får hon dem ändå och jag köper något annat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå