Gjest TS Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Er det noen som har opplevd at det egentlig har hjulpet??
alka86 Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Er det noen som har opplevd at det egentlig har hjulpet?? Hei hei.. Har ikke prøvd noen rynkekremer, men må vel begynne om et par år rynkekremene får ikke rynker til å gå bort, men legger seg ned i rynkene og på den måten fyller de opp slik at de vises mindre..mange rynkekremer inneholder hyaluronsyre, som cellene i huden vår produserer selv (produksjonen avtar med alder), og de er nok de "beste" rynkekremene..men rynkene går jo aldri bort, fordi rynkene dannes fra lærhuden, som er et hudlag under overhuden, og da er det vanskelig å få rette opp det ved å bare legge kremen på overflaten..men siden jeg ikke har prøvd noen rynkekremer, så skal jeg ikke si så mye negativt om de,,men ikke tro på alt det vindunderlige de gjør Hudpleierstudent
Pingting Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Jeg har lest bittelitt om emnet, og nei - de gjør nok ikke det. Det vil si: de aller aller beste hjelper...på et mikroskopisk nivå. Også kan det godt hende at noen hjelperpå den måten hun over her nevnte. Men et smil er den beste ansiktsløftningen man kan få
Skybertine Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Har mer tro på og tilføre huden nok fuktighet.. Drikke nok vann i tillegg til en god fuktighetskrem. Produkter hjelper lite om du har for tørr hud. Rynkekrem bør uansett ikke begynnes med før midt i tredveåra har jeg hørt fra hudpleiere..
Gjest Ansjoni Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 En god fuktighetskrem med UV-filter har funka strålende for meg sålangt iallefall!
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Fine linjer og ujevn hudfarge kan bedres med kremer. Ved dypere rynker må nok annet til som Restylane, botox, laserbehandling eller kirurgi. Hvis man ønsker hudforbedring bør man satse på kremer som inneholder A-vitamin, fruktsyrer som glykolsyre, antioxidanter og selvfølgelig gode fuktighetskremer. Det gir en penere hud. Den kraftigste A-vitamin kremen inneholder tretinoin og selges kun på resept, men man kan kjøpe produkter med retinol som har vitenskapelig dokumentasjon bak seg. Håper det var til hjelp!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Leste en plass at rynkekremer inneholder stoffer som faktisk får huden til å hovne litt, at det er en liten allergisk reaksjon. Dette gjør at huden ser strammere ut. Og derfor skal man heller ikke bruke rynkekrem i ung alder, når huden fremdeles er stram.
En som vet Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Fine linjer og ujevn hudfarge kan bedres med kremer. Ved dypere rynker må nok annet til som Restylane, botox, laserbehandling eller kirurgi. Hvis man ønsker hudforbedring bør man satse på kremer som inneholder A-vitamin, fruktsyrer som glykolsyre, antioxidanter og selvfølgelig gode fuktighetskremer. Det gir en penere hud. Den kraftigste A-vitamin kremen inneholder tretinoin og selges kun på resept, men man kan kjøpe produkter med retinol som har vitenskapelig dokumentasjon bak seg. Håper det var til hjelp! Enig med dette, føyer til AHA-syrer til listen
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Vitaminer og syrer og kremer og tull er bare bullshit. Det eneste som fungerer er restylane, botox eller kirurgi. Rynkekremer er laget for å tjene penger på kvinners frykt for og eldes, og de fungerer ikke.
Pingting Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 Vitaminer og syrer og kremer og tull er bare bullshit. Det eneste som fungerer er restylane, botox eller kirurgi. Rynkekremer er laget for å tjene penger på kvinners frykt for og eldes, og de fungerer ikke. Enig i den, i grunn. Og botox hjelper nok, men jeg synes ikke at man ser noe bedre ut, akkurat!
En som vet Skrevet 15. november 2008 #11 Skrevet 15. november 2008 Vitaminer og syrer og kremer og tull er bare bullshit. Det eneste som fungerer er restylane, botox eller kirurgi. Rynkekremer er laget for å tjene penger på kvinners frykt for og eldes, og de fungerer ikke. Jo, det hjelper, men selvfølgelig ikke mye og bare ved å bruke produktene jevnlig. Med en gang du slutter med produktene er det tilbake til normalen. I tilegg så er det mange produkter som ikke holder mål. Det finnes ikke vidunderprodukter, men det er altså allikevel produkter som kan hjelpe LITT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå