Gå til innhold

Flaut

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger virkelig noen råd.. Blei helt satt ut i sted når kjæresten fortalte at han synes at sexen vi har er dårlig, og at han føler at han like greit kan være uten. Det var et skikkelig slag i trynet, hva skal jeg gjøre? Å når jeg lurer på hva jeg kan forbedre sier han at det er vanskelig å forklare, men jeg må bruke kroppen mer og at jeg får finne ut av det.

Føler mest for å bare gi opp hele forholdet nå..Har dårlig selvtillitt og kanskje ikke helt komfertabel med kroppen min, å dette hjalp jo ikke noe særlig nei.. Fysj fan altså..

noen tips, what to do???? :snurt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trenger virkelig noen råd.. Blei helt satt ut i sted når kjæresten fortalte at han synes at sexen vi har er dårlig, og at han føler at han like greit kan være uten. Det var et skikkelig slag i trynet, hva skal jeg gjøre? Å når jeg lurer på hva jeg kan forbedre sier han at det er vanskelig å forklare, men jeg må bruke kroppen mer og at jeg får finne ut av det.

Føler mest for å bare gi opp hele forholdet nå..Har dårlig selvtillitt og kanskje ikke helt komfertabel med kroppen min, å dette hjalp jo ikke noe særlig nei.. Fysj fan altså..

Nei, men fy faen da.... Nå ble jeg oppriktig litt sint på dine, mine og alle andre som har opplevd å høre dette rett ut sagt!! En ting er å mene det ja, det er jo sann som kan skje alle. Men da setter man seg for faen ned og begynner med å si "Jeg syns vi har ett godt sexliv slik det er, men kanskje vi skal prøve noe nytt for å gjøre det enda bedre, hva syns du kjære?". Og ikke "jeg syns du er elendig i senga, fiks det."

Hva er det liksom du skal gjøre da, når han ikke en gang kan si hva som trengs? Det trengs to for å ha sex, og da får han komme med sine innspill og ikke bare legge alt ansvar over på deg.

Jeg husker en mann sa noe helt lignende til meg for noen år siden, og dårlig selvtillit og selvbilde som jeg hadde, ble det hele til ett skikkelig kluss for senere sex, det var nesten så jeg ikke turte å kle meg naken forran ham....

Jeg syns du skal si det rett ut til gubben, at han får si hva og hvordan han vil ha det, eller ikke si noe i det hele tatt, og få ham til å forstå at måten han sa det på var veldig sårende!

:klem:

Skrevet

Jeg ble rett og slett veldig lei meg da han sa det. Å det ga jeg uttrykk for også, men da sa han bare, hva skulle jeg ha sagt da? Skal jeg lyge?? Mannfolk skjønner ikke at det ikke er snakk om det, men å kunne si ting på en okej måte.. Hadde mest lyst å bare forsvinne når han sa det, og bli borte... Å hvertfall når han skyver alt ansvaret over på meg, hva i alle dager skal jeg gjøre???? Jeg vet jo ikke hva han syne ser dårlig.. Å tro meg, hvis det blir til at vi har sex flere ganger, kommer tankene mine til å være en helt annen plass, nettopp på det han sa..

HOFF!!!!!!!!

Skrevet
Jeg ble rett og slett veldig lei meg da han sa det. Å det ga jeg uttrykk for også, men da sa han bare, hva skulle jeg ha sagt da? Skal jeg lyge?? Mannfolk skjønner ikke at det ikke er snakk om det, men å kunne si ting på en okej måte.. Hadde mest lyst å bare forsvinne når han sa det, og bli borte... Å hvertfall når han skyver alt ansvaret over på meg, hva i alle dager skal jeg gjøre???? Jeg vet jo ikke hva han syne ser dårlig.. Å tro meg, hvis det blir til at vi har sex flere ganger, kommer tankene mine til å være en helt annen plass, nettopp på det han sa..

HOFF!!!!!!!!

Tror ikke han er kjempeslem med vilje, selv om det var slik det kom ut! Tror bare han mangler sosiale antenner og evnen til å vurdere ordene sine skikkelig. Slik var fyren som slengte meg samme kommentar, som ved senere sex ble etterfulgt av DENNE premievinneren: "men hva faen er det med deg, du tar jo ikke på meg en gang, kunne du bli verre??".... Han ble tilgitt IGJEN, dum som jeg var. Det viste seg at han ikke bare var "dum" på slike kommentarer, men han var rett frem og direkte på ALT. Og hvis han fikk meg til å gråte, noe som skjedde oftere enn godt var, så fikk jeg bare høre "at det får da være måte på...".

Tror du denne fyren er slik? At han uomtenksomt vil fortsette med slike såkalte ærlige utbrudd? Kan du tenke deg å STOLE på ham igjen, stole på at han liker deg for den du er, og kroppen din for det den er..? Slik mistillit er nemlig en ødeleggende faktor i lengden, for deg. Så jeg håper du tenker godt over dette, og snakker med ham igjen, og prøver å forklare at det er ikke slik du vil ha ting fremlagt! Kanskje er du så heldig at han forstår, og endrer fremtoning. Hvis ikke, begynner jeg å lure på om du dater min eks..

Skrevet

Tror han mangle en evne til å skjønne hva han sier av og til.. Han sier en ting, jeg reagerer, og da skjønner han først hva han egentlig har sagt.. Han er veldig direkte av seg ja.. Sier stort sett det han tenker, og det er jo både positivt og negativt. Om jeg kan stole på at han liker meg som jeg er, vet jeg ikke lengre. Akkurat nå føler jeg meg helt grusom for å være ærlig. Er jo enig i at ting ikke har vært helt opptimalt på den fronten, men ville aldri sagt det han sa på den måten, aldri! Men det er vell gjerne typisk mannfolk... :kjefte:

Skrevet

Hvis du bare ligger på rygg hver gang er det selvfølgelig ikke rart om han synes det er kjedelig! Kanskje den stakkars mannen bare har lyst på mer oppmerksomhet fra deg? Det høres ut som at han bare er misfornøyd med at han hele tiden må gjøre jobben, og det blir selvfølgelig litt "urettferdig" i lengden når du ikke gjør like mye.

Det virker som han driver litt skremselspropaganda, for å få deg til å innse at han ikke er en maskin, han er faktisk et menneske.

Det er ikke verre enn å ta litt kontrollen noen ganger, for han mener 100% sikkert at du ikke er DÅRLIG, men han føler du ikke gjør nok. Det gjelder å prøve å være litt tankeleser og ikke sitte seg ned å sutre fordi han prøver å kommunisere på sin egen måte! Lykke til!

Skrevet
En ting er å mene det ja, det er jo sann som kan skje alle. Men da setter man seg for faen ned og begynner med å si "Jeg syns vi har ett godt sexliv slik det er, men kanskje vi skal prøve noe nytt for å gjøre det enda bedre, hva syns du kjære?". Og ikke "jeg syns du er elendig i senga, fiks det."

Hva er det liksom du skal gjøre da, når han ikke en gang kan si hva som trengs? Det trengs to for å ha sex, og da får han komme med sine innspill og ikke bare legge alt ansvar over på deg.

Så man skal lyve og si man synes sexlivet er godt, når man ikke synes det?

at det går an å si ting på en annen måte, er jeg HELT enig i, men jeg synes på ingen måte det er bedre å lyve, dersom man faktisk er missfornøyd med sexen.

Jeg har opptil flere ganger vært i forhold med menn der jeg ikke synes de har tatt sin del av ansvaret for at jeg OGSÅ skal ha det godt i sexlivet vårt. Enten har de ikke gjort særlig, eller alt har dreid seg om hva jeg kan gjøre for å tilfredsstille dem. Det har alltid endt med brudd, og jeg har følt meg seksuellt frustrert etterpå, fordi jeg ikke klarte å si ifra.

Så jeg skulle ønske det var mer akseptert å faktisk si ifra til hverandre jeg, selv om jeg også synes at dersom man først skal si ifra, så må man kunne si litt om hva man mener ikke fungerer, hva som kanskje kan gjøres. Både av enkeltindividene og av begge sammen.

ett forhold med en mann som stort sett bare ligger der (for ja, tro det eller ei, det skjer den veien også), var vanskelig. Jeg var veldig glad i ham, men jeg var ALDRI tilfredsstilt seksuellt. Ikke fordi han ikke var bra nok, ikke fordi han ikke hadde klart det, men han tenkte aldri på det, for HAN hadde det jo deilig. Jeg prøvde alt, jeg prøvde å gi ham masse, prøvde å informere om ting jeg syntes var deilig, når han en sjelden gang i blant gjorde noe, så roste jeg ham og sa hvor fantastisk deilig det var... likevel ble det med sjeldenheten at han faktisk ga noe tilbake til meg.

Jeg BURDE sagt noe!

og kjæresten til ts kan godt si noe også, men han må vise hensyn ja. Kanskje han synes det er vanskelig å komme med konkrete ting på hva han synes du kan gjøre, men han HAR jo nå allerede sagt at du kan bruke kroppen din mer. Det kan kanskje tyde på at du ikke er veldig aktivt med i sexen? eller at han er den som "gjør mest"?

Det trenger IKKE bety at han ikke synes du er dritsexy, eller at han ikke er glad i deg som du ER. Han kan fint være glad i deg som du er, men bare ønske at du gjorde litt mer i senga, var litt mer med.

Det er forskjell på å tenke hvem en person er, kontra hva en person gjør. Det blir litt som her inne, jeg kan kritisere hva en person sier, mener og gjør, altså handlingen (eller mangelen på handling), det betyr ikke at jeg har noe imot personen, kun handlingen. Om du ser hvor jeg vil.

Ville satt meg ned å snakket med ham om det jeg, fortell ham at du blir utrygg, men prøv å vær åpen for å se hva han mener også? Han VIL jo tydeligvis ha sex med deg, og han ER jo sammen med deg. Ergo liker han deg og vil gjerne fortsette å ha sex med nettop deg, men at han kanskje får litt lite igjen for deg slik det er akkurat nå? (pga manglende handling fra din side, ikke pga at du ikke er bra nok som deg.)

Skrevet

Måten dette ble gjort på, er jo helt ufattelig, og jeg skammer meg på vegne av den mannlige befolkningen når jeg leser om slikt. Har man det dårlig sammen seksuelt, skal man selvsagt kunne ta det opp sammen, men her må man da for pokker ha intelligens nok til å veie ordene sine rett. Slike ting kan virkelig ødelegge et annet menneske. Dette er IKKE en grei måte å gjøre ting på!

Når man ikke er fornøyd, er det viktig at man selv vet hvordan man vil ha det, slik at man kan vinkle problemstillingen inn på det sporet, UTEN å si at partner er elendig. Sex er et samspill mellom to parter, der begge parter har et like stort ansvar for at man har det godt sammen. Er det noe som ikke stemmer, må man snakke om det og vise hvordan man vil ha det. Hvordan skal partner vite hva man skal forbedre om man ikke sier i fra? Men poenget er her hvordan det blir tatt opp. Ettersom jeg har forstått det har han ikke kommet med noe konkret forslag til forbedringer heller, og da blir det bare håpløst.

Hva med deg? Synes du dere har god sex? Som oftest er det ikke bare den ene parten som er misfornøyd når alt kommer til alt, men det er gjerne kun den ene som tør å si ifra.

Skrevet

Høres ut som dere to har hatt det frustrerende lenge sammen. Jeg synes du skal insistere på at han viser deg hva du skal gjøre bedre. På meg virker det som om han er for sjenert til egentlig å kommunisere om disse tingene, og heller ror unna med å si at det er vanskelig å forklare. Men han er jo frustrert og det er du også. Det blir neppe lettere ved at du tar på deg skylden alene, for du har ikke skylden alene. Også han deler skylden for frustrasjonen.

Skrevet

Enig i at man må kunne snakke åpent om sexlivet, og kunne komme med forslag til forbedringen. Men det fins da grenser for måter å si det på. Man får virkelig ikke lyst til å ta initativ til å gjøre noe med det når man får det slengt i trynet på den måten. Makan...

Hvis du klarer så få igang en samtale om dette, en saklig samtale vel og merke. Snakke sammen om hva han liker og hva du liker etc.

Skrevet
Så man skal lyve og si man synes sexlivet er godt, når man ikke synes det?

at det går an å si ting på en annen måte, er jeg HELT enig i, men jeg synes på ingen måte det er bedre å lyve, dersom man faktisk er missfornøyd med sexen.

Jeg har opptil flere ganger vært i forhold med menn der jeg ikke synes de har tatt sin del av ansvaret for at jeg OGSÅ skal ha det godt i sexlivet vårt. Enten har de ikke gjort særlig, eller alt har dreid seg om hva jeg kan gjøre for å tilfredsstille dem. Det har alltid endt med brudd, og jeg har følt meg seksuellt frustrert etterpå, fordi jeg ikke klarte å si ifra.

Så jeg skulle ønske det var mer akseptert å faktisk si ifra til hverandre jeg, selv om jeg også synes at dersom man først skal si ifra, så må man kunne si litt om hva man mener ikke fungerer, hva som kanskje kan gjøres. Både av enkeltindividene og av begge sammen.

ett forhold med en mann som stort sett bare ligger der (for ja, tro det eller ei, det skjer den veien også), var vanskelig. Jeg var veldig glad i ham, men jeg var ALDRI tilfredsstilt seksuellt. Ikke fordi han ikke var bra nok, ikke fordi han ikke hadde klart det, men han tenkte aldri på det, for HAN hadde det jo deilig. Jeg prøvde alt, jeg prøvde å gi ham masse, prøvde å informere om ting jeg syntes var deilig, når han en sjelden gang i blant gjorde noe, så roste jeg ham og sa hvor fantastisk deilig det var... likevel ble det med sjeldenheten at han faktisk ga noe tilbake til meg.

Jeg BURDE sagt noe!

og kjæresten til ts kan godt si noe også, men han må vise hensyn ja. Kanskje han synes det er vanskelig å komme med konkrete ting på hva han synes du kan gjøre, men han HAR jo nå allerede sagt at du kan bruke kroppen din mer. Det kan kanskje tyde på at du ikke er veldig aktivt med i sexen? eller at han er den som "gjør mest"?

Det trenger IKKE bety at han ikke synes du er dritsexy, eller at han ikke er glad i deg som du ER. Han kan fint være glad i deg som du er, men bare ønske at du gjorde litt mer i senga, var litt mer med.

Det er forskjell på å tenke hvem en person er, kontra hva en person gjør. Det blir litt som her inne, jeg kan kritisere hva en person sier, mener og gjør, altså handlingen (eller mangelen på handling), det betyr ikke at jeg har noe imot personen, kun handlingen. Om du ser hvor jeg vil.

Ville satt meg ned å snakket med ham om det jeg, fortell ham at du blir utrygg, men prøv å vær åpen for å se hva han mener også? Han VIL jo tydeligvis ha sex med deg, og han ER jo sammen med deg. Ergo liker han deg og vil gjerne fortsette å ha sex med nettop deg, men at han kanskje får litt lite igjen for deg slik det er akkurat nå? (pga manglende handling fra din side, ikke pga at du ikke er bra nok som deg.)

I mine øyne - har du hatt problemer med disse mennene og det har ikke fungert fordi ( går jo som en rød tråd gjennom hele din beskrivelse av alle menn du har hatt ) - DU tør ikke kreve , ønske - DU går rundt grøten - SNAKKER som oslofolk gjør ( de sørfra ) . Små neste umerkelige hint som nesten er UMULIG å tolke , legge merke til , vite om man skal ta seriøst eller ikke - mener du hva da ? Alltså de har ikke oppfattet noe som helst forde du har problemer med å uttrykke deg om dine ønsker sexuelt ?

Da har vi nordlendinger det mye mye lettere . Vi er direkte , tydelige og snakker " rett fra levra " og tåler å høre det også ....heldigvis : ) Verdens flotteste egenskap - nyttig og bra . Så mye mer lettvint enn de som går rundt grøten i ÅREVIS uten å forstå hverandre helt .

Uten å ta det sonn ...som dere .Gjør nå syns jeg .Bli nå ikke så molefonken pga litt kritikk . NÅ har du jo også en ypperlig sjangse til å uttrykke det du ikke liker med han " rett fra levra " ? Denne situasjonen kan gi dere mulighet til å forbedre sexlivene deres dramatisk til det bedre .For e n d e l i g utrykker dere " noe " om sexlivet for hverandre . Er bare å være lydhør og begge to samarbeidsvillige . Så får dere det fantastisk bedre etterhvert . Still åpne spørsmål og lytt ? Kom med dine innspill .Skap god kommunikasjon og vær ikke redd for å være ærlige .Skal dere " snakke rundt grøten " og være så livredd for å såre - da vil det ta 50 år før dere endelig forstår hverandre .Men det har dere ikke TID til .

Og du høres så " veik " ut - som ikke klarer uttrykke dine ønsker bedre .

Fortsetter de slik - får de desverre aldri noe bra sexliv . Ingen er da tankelesere .

Har i hvertfall aldri møtt tankelesere av " sexpartnere selv " - så dette må du forbedre deg på ... NÅ !!!

Skrevet
I mine øyne - har du hatt problemer med disse mennene og det har ikke fungert fordi ( går jo som en rød tråd gjennom hele din beskrivelse av alle menn du har hatt ) - DU tør ikke kreve , ønske - DU går rundt grøten - SNAKKER som oslofolk gjør ( de sørfra ) . Små neste umerkelige hint som nesten er UMULIG å tolke , legge merke til , vite om man skal ta seriøst eller ikke - mener du hva da ? Alltså de har ikke oppfattet noe som helst forde du har problemer med å uttrykke deg om dine ønsker sexuelt ?

Da har vi nordlendinger det mye mye lettere . Vi er direkte , tydelige og snakker " rett fra levra " og tåler å høre det også ....heldigvis : ) Verdens flotteste egenskap - nyttig og bra . Så mye mer lettvint enn de som går rundt grøten i ÅREVIS uten å forstå hverandre helt .

Uten å ta det sonn ...som dere .Gjør nå syns jeg .Bli nå ikke så molefonken pga litt kritikk . NÅ har du jo også en ypperlig sjangse til å uttrykke det du ikke liker med han " rett fra levra " ? Denne situasjonen kan gi dere mulighet til å forbedre sexlivene deres dramatisk til det bedre .For e n d e l i g utrykker dere " noe " om sexlivet for hverandre . Er bare å være lydhør og begge to samarbeidsvillige . Så får dere det fantastisk bedre etterhvert . Still åpne spørsmål og lytt ? Kom med dine innspill .Skap god kommunikasjon og vær ikke redd for å være ærlige .Skal dere " snakke rundt grøten " og være så livredd for å såre - da vil det ta 50 år før dere endelig forstår hverandre .Men det har dere ikke TID til .

Og du høres så " veik " ut - som ikke klarer uttrykke dine ønsker bedre .

Fortsetter de slik - får de desverre aldri noe bra sexliv . Ingen er da tankelesere .

Har i hvertfall aldri møtt tankelesere av " sexpartnere selv " - så dette må du forbedre deg på ... NÅ !!!

NB ! Ja - så sier jo overskriften omtrent allt om disse folkas problemer : FLAUT

Ja dere sørlendinger er så fisefine , så flaue og generte og snakker rundt grøten .

Ingen av de ingrediensene passer godt inn i et sexliv .Er vell heller svært hemmende ..for nytelsen .tenker jeg på : ) he he !

Skrevet
NB ! Ja - så sier jo overskriften omtrent allt om disse folkas problemer : FLAUT

Ja dere sørlendinger er så fisefine , så flaue og generte og snakker rundt grøten .

Ingen av de ingrediensene passer godt inn i et sexliv .Er vell heller svært hemmende ..for nytelsen .tenker jeg på : ) he he !

En generaliserende bedreviter som ikke kan skrive norsk... :) Herlig!

Skrevet

"Rett fra levra" er oppskrytt. Klar og tydelig tale - ja. Men takke meg til innpakket i en høflighet som vitner om sosiale antenner.

Klart det er lov å bli flau når man får beskjed om at man er så dårlig i senga at man like gjerne kan droppe hele sexlivet.

Selv ville jeg ikke blitt flau, men lei meg og sint.

Makan.

Skrevet
"Rett fra levra" er oppskrytt. Klar og tydelig tale - ja. Men takke meg til innpakket i en høflighet som vitner om sosiale antenner.

Klart det er lov å bli flau når man får beskjed om at man er så dårlig i senga at man like gjerne kan droppe hele sexlivet.

Selv ville jeg ikke blitt flau, men lei meg og sint.

Makan.

Hvorfor bli flau over noe sånt - han er jo kjæresten , ikke en fremmend mann ? Hva han synes - er det sant og rett uansett ?

I såfall må jo HAN OGSÅ være utrolig dårlig i senga - som har endt opp selv med å få et så elendig sexliv ? Må jo være 2 om å gjøre det så elendig .

Er mennene nå blitt kvinnfolk ??? Og mannfolk der sør forlanger kvinnfolk skal GJØRE ABSOLUTT ALLT ALENE - så mennene i sør får et godt sexliv ???

Da jeg skrev tråden : NordMENN er verdens beste elskere - så assosierer jeg dem med nordlendinger , MENN FRA NORD NORGE . For en søring har jeg aldri ligget med faktisk .... leser så mye rart her inne . Gutter som SKAL bare ligge å nyte der i sør . Vil de ikke være menn der i sør lenger , eller ? Jeg bare spør : ) Kanskje de har sett for mye " pornofilmer " - men ærlig talt - DET ER FILM .....

Noe å tenke over - sør norske gutter kanskje ? ...

Skrevet

Alle må få love til å kjenne på egne følelser.

Er dama flau, så ER HUN FLAU. Gud hjelpe.

Det vitner om lite imponernede personlighet å snakke til kjæresten sin på denne måten. Når jeg må ta opp en problemstilling med min mann så er jeg TYDELIG - men jeg er samtidig høflig, omsorgsfull, og ikke minst ydmyk mtp at jeg selv heller ikke er feilfri.

Skrevet
Hvorfor bli flau over noe sånt - han er jo kjæresten , ikke en fremmend mann ? Hva han synes - er det sant og rett uansett ?

I såfall må jo HAN OGSÅ være utrolig dårlig i senga - som har endt opp selv med å få et så elendig sexliv ? Må jo være 2 om å gjøre det så elendig .

Er mennene nå blitt kvinnfolk ??? Og mannfolk der sør forlanger kvinnfolk skal GJØRE ABSOLUTT ALLT ALENE - så mennene i sør får et godt sexliv ???

Da jeg skrev tråden : NordMENN er verdens beste elskere - så assosierer jeg dem med nordlendinger , MENN FRA NORD NORGE . For en søring har jeg aldri ligget med faktisk .... leser så mye rart her inne . Gutter som SKAL bare ligge å nyte der i sør . Vil de ikke være menn der i sør lenger , eller ? Jeg bare spør : ) Kanskje de har sett for mye " pornofilmer " - men ærlig talt - DET ER FILM .....

Noe å tenke over - sør norske gutter kanskje ? ...

Hvordan kan du gå så kraftig ut som du har gjort uten å engang ha forsøkt en "søring"? Og hvilke "søringer" er det du har hørt på som krever så mye? Skal jeg snakke ut i fra erfaring, vil jeg si at nordlendinger er egoistiske og kjedelige i senga, og da har jeg faktisk et grunnlag på et helt kasus mer enn det du har tatt hensyn til. Allikevel ser du ikke at jeg generaliserer slik du gjør.

Skrevet
"søringer" er ikke en egen rase.

*til orientering*

Tenker på en eldre tråd jeg debbaterte i . Det paret som kranglet om orgasme ..

Er SIKKER på de må være søringer . Har aldri hørt om noe slikt her nord ...

Og den gutten uttrykte veldig klart at " han vil ligge å nyte " ta imot , være den innaktive part , ha tradisjonell kvinnerolle - rett og slett . Alltså han han han orker ikke , gidder ikke vil ikke . Straks frua klager på sengeaktiviteten deres .Er lite mandige holdninger . Veldig sutrete , pysete virker den gutten og SMÅLIG .Lat og gidder ikke ...huff ! Alle JEG har hatt har vært mer " Gentleman`s " - kanskje vi er litt mer " gammeldagse " og ikke så farget av filmer og pornografi ....som dere .. aner ikke .Bare gjør meg mine tanker .Etter å ha lest kvinnfolk KLAGE HER INNE !!!

Og så har vi denne tråden da - han kritiserer dama for å være ubrukelig i senga - men selv aner han ikke HVA hun skal gjøre for å bli bedre ? Og vil ikke komme med forslag ?

Nei - klart søringer ikke er en egen rase . Men store kulturforskjeller KAN det faktisk være likevell . Det jeg oppfatter som høflig nok tale - kan jo klart høres annerledes ut for en søring - som ikke er vant til direkte klar tale .

Så har det litt med hvordan man " tar " det man hører . Søringene virker veldig " hårsåre " for litt kritikk . Ta det litt mer " easy " og finn ut av det heller .I stede for å bli så flau og fornærma . Det ville jeg gjordt . En må tåle litt røff tone av og til - uten å dette helt i bakken og miste motet helt . Det gjør ikke vi . Litt barskere tone tåler vi - det vil jeg påstå , uten å beskylde andre for å mangle sosiale antenner , høflighet osv . Det er da ikke verre - enn du tar det selv . Allt kommer an på deg selv .

Skrevet
Hvordan kan du gå så kraftig ut som du har gjort uten å engang ha forsøkt en "søring"? Og hvilke "søringer" er det du har hørt på som krever så mye? Skal jeg snakke ut i fra erfaring, vil jeg si at nordlendinger er egoistiske og kjedelige i senga, og da har jeg faktisk et grunnlag på et helt kasus mer enn det du har tatt hensyn til. Allikevel ser du ikke at jeg generaliserer slik du gjør.

Det bunner nok i at Womenwomen omtrent utelukkende argumenterer ut i fra egne opplevelser, tidvis som om det skulle være gjeldende emipiri og således kunne overføres til størsteparten av populasjonen i dette landet. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...