Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Har i flere år gledet meg over 365direkte-mastercardet. Jeg shopper mye bøker og film, og reiser mye, og har fått 1% cashback på alt. Men nå skal de gjøre om så det blir slutt på den ene prosenten på alt, og isteden skal de ha 3.65% på klær bla. Sikkert supert for dere som shopper masse klær, men kjedelig for meg som nesten aldri gjør det. Så det blir nok å shoppe med gebyrfri visa heretter for min del. De har lengre rentefri betalingsfrist og de har reiseforsikring inkludert. Litt skuffet over 365 nå, har ofte fått 50-60 kr i cashback i mnd, og det blir jo litt på et år.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 reklame Nei, dette er ikke reklame, det er bare skuffelse over kortet. Mange er sikkert ikke klar over at cashbacken forsvinner, siden det bare sto nevnt i en brosjyre som kom i posten. Derfor ville jeg si fra til de brukerne som ikke visste om det. De som kjøper mye klær for kortet kan jo glede seg, da.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 De som kjøper mye klær for kortet kan jo glede seg, da. Du gir deg ikke?
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Du gir deg ikke? Hva er problemet ditt? Hvis KG ønsker så kan de jo fjerne det om gebyrfri visa, hvis de ser på det som reklame. Men jeg trodde da det var lov å skrive ting som "nå bytter jeg til bank xxx, siden de har lavere rente enn yyy". Og å tipse folk om at fordeler forsvinner fra et produkt må jo i hvert fall være lov.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Riktig som trådstarter sier. Men husk 365direkte har også 3,65% på alt du kjøper på bensinstasjoner (drivstoff, hamburgere...osv) og alt i møbelbutikker. Akkurat for meg, så har dette liten betydning. Kjøper ikke mye klær, men mye bensin.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Riktig som trådstarter sier. Men husk 365direkte har også 3,65% på alt du kjøper på bensinstasjoner (drivstoff, hamburgere...osv) og alt i møbelbutikker. Akkurat for meg, så har dette liten betydning. Kjøper ikke mye klær, men mye bensin. Hm, jeg har ikke bil, og kjøper også lite klær. Har ikke fått så store summene tilbake hver måned, riktignok. De gangene jeg handler klær er det på Fretex eller innvandrerbutikker, lurer på om cashbacken vil gjelde der?
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Jeg synes også dette er dumt. Bruker kortet mest når jeg er på reise (billetter, overnatting, mat mm), så nå er det jo ikke noen vesentlig fordel med dette kortet lengre for min del. Jeg vil vel gjerne bli litt flinkere til å huske å bruke kortet når jeg kjøper klær, men det er jo uansett bare småbeløp. Totalt sett hadde jeg fått mye mer i cashback hvis jeg fikk 1% av alle ferieturene mine i forhold til 3,65% av alle klesinnkjøp. Men men...en kunde tapt, en kunde tjent..
Minien Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Jeg bruker Kash Visa, jeg. Når jeg gikk inn på avtalen, så var det 5% på alt du kjøper på bensinstasjon. Nå fikk jeg mail i går om at de setter ned til 4%. Litt synd, men man sparer jo fortsatt 40 øre på bensin til 10 kr literen. For meg som kjører såpass mye bil, så sparer jeg faktisk over 1000 kr i året på bensinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå