Gå til innhold

Aldri hatt orgasme

Gjest Gjest_Kristine_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Kristine_*
Skrevet

Venninnen min fortalte meg sin største hemmelighet igår; hun har aldri hatt en orgamse... Hun er 18 år og hadde sex første gang da hun var 14. Etter det har hun hatt 2 langvarige forhold og hatt sex med 9 gutter til sammen.. Jeg fikk litt småsjokk.

Er det vanlig å ikke ha hatt en orgasme? Hvor mange er det her som aldri har hatt en orgasme? Da mener jeg både alene og sammen med partner.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Tiriltunge_*
Skrevet

Jeg har aldri hatt orgasme, hverken alene eller sammen med en mann. Jeg er 37 år, har hatt sex med mange menn, noen i svært lange forhold. Jeg kan komme svært nær, men har aldri fått orgasme.

Og, vet du hva, det plager meg ikke! Jeg elsker sex, kan aldri få nok, og savner ingenting. Enkelte er bare sånn at de ikke kan få orgasme. Mitt råd til dem som ikke får det er å slutte å tenke på det og stresse med det. Nyt sexen for sexens skyld! Det gjør jeg! :)

Skrevet
Jeg har aldri hatt orgasme, hverken alene eller sammen med en mann. Jeg er 37 år, har hatt sex med mange menn, noen i svært lange forhold. Jeg kan komme svært nær, men har aldri fått orgasme.

Og, vet du hva, det plager meg ikke! Jeg elsker sex, kan aldri få nok, og savner ingenting. Enkelte er bare sånn at de ikke kan få orgasme. Mitt råd til dem som ikke får det er å slutte å tenke på det og stresse med det. Nyt sexen for sexens skyld! Det gjør jeg! :)

Ja, ikke sant. Jeg som alltid kan få orgasme, selv uten berøring(!) treffer aldri noen seriøse menn. Så hva er vitsen?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...